v|ncenT^ Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Hei Har en "bråta" med deler jeg skulle være kvitt fra en Galant GLI og en Galant GTI-16v ! Her er lista : Delebilen Tenningsmodul Speedometer plast kasse. Plasten foran varmeapparat betjeningen Ratt knappene ( Vindusvisker og lys ) Speil V.side og H.side Innvendige svarte dørhåndtak med plastbeskyttelse Digital klokke i dash Askebeger bakdør Dash-knapper for tåkelys og lysstyrke Dash-knapper for Varme i bakrute og vindusvisker bak 4 Innvendige dør-håndtak 4 Vindus sveiver 4 Festeklips til sete Radio/CD og oppbevaringsboks holder GTI-Ratt med mistubishi horn sak i senter Plast for fotvarme førerside høyttaler trekk dashboard h.s Plast i bakluke for kombicupè Høyttaler beskyttelse for orginal monterte 13cm i i bagasjerommet Skuffe i dash h.side Bagasjeromshylle ( Hel ) Gulvtrekk ( støkent ) ingen meker/kutt/vannskade! Bagasjeromstrekk Midtkonsoll ( GTI-16v ) med koppholder under pute! Bagasjeromsplate Bagasjeromsplast Interiør ( seter fra GLI ) vært med på 163000km. Meget bra stand ! Framsete v.s, h.s, baksete, bakrygg og ytterleender: Dørtrekk Foran og bak ( begge sider ) Alt selges MEGET billig ! Send pm for priser eller ring 99012942 ! Har mer deler, lista oppdateres stadig Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by v|ncenT^ Midtkonsoll ( GTI-16v ) med koppholder under pute! Går det ann å ta av armlenet? Eller må jeg kjøpe hele greia av deg? Alt sammen passer vel ikke iogmed at jeg har automatgear, men puta der burde vel passe? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Breisladdern: Skal ikke si det for sikkert ! Se på det som er i din bil, jeg tror det skal passe.. Selger helst hele midtkonsollen, meget billig... tar opp plass ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 BUMP ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg