Dr_S Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Rage En som har skjønt det ;) Men ikke du tydeligvis? *mobbe*:D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hehe... genialt drs =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Kommer sakte men sikkert etter på Stjørdal også. Tør ikke helt bytte ut tyskerne med japser enda, så begynner i det smått med tyskere med japseplastikk...jaja :) Hva driver egentlig dere med på sjappa deres? Kommer sikkert innom en tur og tar en kopp kaffe en dag :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by funkes Kommer sakte men sikkert etter på Stjørdal også. Tør ikke helt bytte ut tyskerne med japser enda, så begynner i det smått med tyskere med japseplastikk...jaja :) Hva driver egentlig dere med på sjappa deres? Kommer sikkert innom en tur og tar en kopp kaffe en dag :) Nåh, står nå en rx-7 fd der óg da :) Min bimmer blir vel forhåpentligvis byttet ut med en r33 gts25t snart :D Vi selger og monterer blistereo og styling der, har ikke fått innredet noen skikkelig butikk ennå, så alt ligger bare litt her og der mellom verkstedet og kontoret, men vi skaffer stort sett det meste av varer og ordentlig butikk kommer når vi får tid... Kaffe har vi masse av, så du er velkommen innom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Dr_S Men ikke du tydeligvis? *mobbe*:D :D Du må mobbe meg ved alt du? :( *Døtte3"luftfilterrøroppianustil* Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 funkes, PM-boksen din er full... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Ikke nå lengre ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Få info om FD3Sen da.. Det er det eneste som interesserer meg.. Vil IKKE bli frakjørt! Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Hehe, du får vent t den bli ferdig, så ska du få hør ka som e gjort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by westside Hehe, du får vent t den bli ferdig, så ska du få hør ka som e gjort :D Hey hey! Det e ikke fair ass..men jeg har sett F&F jeg...så jeg klatrer inn på verkstedet deres om natta og tar en titt. "Cause Dom, You know I can't afford to loose again!" :P Når var det du skullle komme å prøve gts-t'en da? Har fått tak i en til nå.. ;) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Hehe.... fakta er at vi ikke vet helt hvor mye det vil bli til slutt :) 2 gts'er nå, hva skjer'a? Litt av en samling biler som sto utafor når jeg var innom sist, rex, gts, gt4, rsx osv.. :) Har du prøveskilt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by westside Hehe.... fakta er at vi ikke vet helt hvor mye det vil bli til slutt :) 2 gts'er nå, hva skjer'a? Litt av en samling biler som sto utafor når jeg var innom sist, rex, gts, gt4, rsx osv.. :) Har du prøveskilt da? Er ikke sikkert at jeg har prøveskilt i helga nei, dessverre.. Har ikke fått mine enda..må få godkjenning fra kommunen først.. 3T! (Ting Tar Tid!) ..blir oppgitt jeg. Men vi skal flytte bilene til verkstedet vi har leid etter helga..så da blir det kjøring.. :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Hvor har dere verksted da, siden det blir kjøring der? Sitter og kjeder rævva av meg på jobb i dag jeg, så jeg hadde uansett ikke fått til å komme i dag... Hvor mye betaler du får års-prøveskilt med kasko? Skulle egentlig hatt det selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by westside Sikker på dette? Mener bestemt at de var kun en option på m3 frem til 97, hvor de da kom som standard..? M3 3liternhadde gule blinklys.. Fra 96 med 3.2litern så var hvite blinklys standard. Er vel derfor mange kaller de for M3baklykter. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Var det jeg mente :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg