Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by MacSi Den blå med m3 speil i bilens farge og org m3 baklykter yummy Får mann forresten "one-peice" lykter til e36? blink og hovedlykt i samme glasset liksom.. Vær så snill, slutt å si "M3 baklykter". Det er ikke noe som heter det :) Det heter "baklykter med hvite blinklys". *pirke* Og ja, det finnes onepiece frontlykter, kan vel diskuteres om det er pent eller ikke: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 en bmw er fortsatt en bmw...... :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Dr_S Vær så snill, slutt å si "M3 baklykter". Det er ikke noe som heter det :) Det heter "baklykter med hvite blinklys". *pirke* Og ja, det finnes onepiece frontlykter, kan vel diskuteres om det er pent eller ikke: De blir vel kalt det siden det er de lyktene m3 kom med orginalt etter 97? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Nei, var kun et option, originalt var de orange. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Dr_S Nei, var kun et option, originalt var de orange. :) Sikker på dette? Mener bestemt at de var kun en option på m3 frem til 97, hvor de da kom som standard..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Dr_S Vær så snill, slutt å si "M3 baklykter". Det er ikke noe som heter det :) Det heter "baklykter med hvite blinklys". *pirke* Og ja, det finnes onepiece frontlykter, kan vel diskuteres om det er pent eller ikke: Ok, greit.. jeg skjønner.. Men de med hvite blinkers er uansett penere enn "lexus" lykter.. :) Og ja de one-piece lykene var stygge.. noen må da kunne lage no bedre enn det!? :eek: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Så rett..... Jada.. hvis du er vrang kan det tolkes som Nærlys er ikke lov og spredere er ikke lov.. noe som blir feil.. men hvis du øsnker å forstå, så skjønner du at jeg mener at Spredere ikke skal brukes i kombinasjon med nærlys! Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 så litt Kebab ut.... lill wolla wolla preg over det hele selger dere Kebab åsså ?? :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 den blå e36'n ligna utrolig på min =) Flere bilder og info HER Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Din har samme front som min (den sorte) Og fargen på den blå ligner etter det du forklarer i tråden din mye på den blå... Skifter fra blå til lilla i sollyset... fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by westside Din har samme front som min (den sorte) Og fargen på den blå ligner etter det du forklarer i tråden din mye på den blå... Skifter fra blå til lilla i sollyset... fett! oki... begynner å like den fronten jeg... er perlemor på et vis jeg har oxo... maserati blue medeterianon effect eller no heter fargen... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Husker ikke helt hva navnet på fargen på thomas sin heter, det var en farge vi fant i fargeakrtet til house of kolor, men med litt hemmeligheter oppi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by westside Er en fd ja, type-r.... Motorplaner er foreløpig hemmelige, men det skal gå godt.... Tviler på det blir skilt på den, blir vel bare show-bil dette... Er ikke på verkstedet før i natt engang(er på annen jobb :( ), men skal se om jeg får en kompis til å ta et par bilder som han kan sende til meg så jeg får lagt ut... Interessant. Skal dere lage topic med bilder og info på Prosjekt-forumet eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Kid-A ;) En som har skjønt det ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by 70c Interessant. Skal dere lage topic med bilder og info på Prosjekt-forumet eller? Blir sikkert noe der... Kan ta litt tid før vi begynner med den ennå da. Blir nok lagt ut bilder og fremgang på hjemmesida vår så snart jeg får ut den også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg