Jonte Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Bra samling biler da, men hva gjør den Opel'n der? :D :D Uansett.. Din Bmw Ronny blir litt for ekstrem for meg, men det er gjennomført, nå når du har fått på dekoren også.. Ikke dårlig :) Men, frontlykter? Du må jo gå til anskaffelse av noen i chrome? Ellers, den blåe ser relativt bra ut den også, men skal man ha chrom m-speil, så kan man vel ha chrome nyrer også? Må kjøre en stil :) Sjørr-dal'n.. Ikke dumt, flytter nok til Trondheim til neste år, så da kan man jo ta noen turer til dere hos TR Racing.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Four rings Fine bilder. Likte spesielt Vectraen. Bare synd SAS har vært med i sponsingen. (tenker da på spoileren) ;) Hmm, ser ut som du har rygget på en lexus, og fått med deg baklysene fra den? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Jonte Bra samling biler da, men hva gjør den Opel'n der? :D :D Uansett.. Din Bmw Ronny blir litt for ekstrem for meg, men det er gjennomført, nå når du har fått på dekoren også.. Ikke dårlig :) Men, frontlykter? Du må jo gå til anskaffelse av noen i chrome? Ellers, den blåe ser relativt bra ut den også, men skal man ha chrom m-speil, så kan man vel ha chrome nyrer også? Må kjøre en stil :) Sjørr-dal'n.. Ikke dumt, flytter nok til Trondheim til neste år, så da kan man jo ta noen turer til dere hos TR Racing.. :) Bare å komme det... tar jo bare 20 min fra tr.heim... Jeg har angel eyes liggende, har bare ikke rota meg til å sette de på ennå... Chrome nyrer blir montert på den blå snart, hvis du ser nøye på bildet så har den nyrer bare i det ene hullet i frontplata :) Den er ikke satt helt sammen etter lakkeringa ennå. Listverk mangler også... Vectra'n skal selges! Den er strøken! Penga skal brukes opp på deler til rx'7en! :D :D ' Tommy bytta til seg vectra'n mot en e30 m3 evo2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Du må ikke parkere ved siden av den blå bimmeren! Bilen din ser søvnig ut i forhold :D no offence... Og for all del... synes du Lexus-lykter er fint beholder du det, men jeg blir faktisk fysisk dårlig av å se 2 BMWer med lexuslykter ved siden av hverandre. For den del hadde det holdt med en, og jeg hadde fremdeles blitt kvalm :) Men det var en rååå lakk på den blå BMW-en, og ellers ser den OK ut :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hehe, den ser litt søvnig ut i forhold til thomas sin ja, angel eyes uten øyelokk får jo bilen til å se ut som den drikker like mye kaffe som eieren :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hva med å knipse noen bilder av RX-7en? Det er bare å "rull'n ut". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Får se da vettu om jeg kan få knipsa et par bilder... Den er ikke så mye å se på ennå, siden vi ikke har begynt med den ennå. Er den som skal være det store prosjektet for vinteren! :) Blir ordentlig showbil av den, kan avsløre ca 500 hk, veilside kit, FETE hjul og FET lakkering med firmaets logo på siden... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Tape-R likte dem ikeno spes. alle 3 er altfor like. stylingen ser altfor lik ut. alle har m3 speil og alle har lexus ugly style... guta.... har dere lite fantasi når det gjelder styling eller? Og det kom fra han som har lexus lykter og m3 speil selv :) Bra!:rolleyes: Ellers var det pene BMWer, litt feil med en Opel med m3 speil kanskje... Og lexus er stygt :) Har den isbilen FK angeleyes med sort bakgrunn? Pent. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by maxgets fin sierra:P Er det en IS og eller? Lyst på IS..... Enten Sierraen eller (skr)Opelen Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Den blå med m3 speil i bilens farge og org m3 baklykter yummy Får mann forresten "one-peice" lykter til e36? blink og hovedlykt i samme glasset liksom.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by MacSi Får mann forresten "one-peice" lykter til e36? blink og hovedlykt i samme glasset liksom.. Det finnes, Fk automotive lager det, også selges det noen slike på ebay, kvaliteten på disse er nok ikke det beste.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by MacSi Den blå med m3 speil i bilens farge og org m3 baklykter yummy Får mann forresten "one-peice" lykter til e36? blink og hovedlykt i samme glasset liksom.. Nærlys og spredere ække lov.. Så rett..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by westside Får se da vettu om jeg kan få knipsa et par bilder... Den er ikke så mye å se på ennå, siden vi ikke har begynt med den ennå. Er den som skal være det store prosjektet for vinteren! :) Blir ordentlig showbil av den, kan avsløre ca 500 hk, veilside kit, FETE hjul og FET lakkering med firmaets logo på siden... :D Er det en FD3S? Bare å knipse i vei, interessant uansett. Skal den på skilter eller bare fraktes rundt på bane og show? 13B turbo eller noe barskere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Er en fd ja, type-r.... Motorplaner er foreløpig hemmelige, men det skal gå godt.... Tviler på det blir skilt på den, blir vel bare show-bil dette... Er ikke på verkstedet før i natt engang(er på annen jobb :( ), men skal se om jeg får en kompis til å ta et par bilder som han kan sende til meg så jeg får lagt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Et (dårlig bilde) av rx'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg