Dr_BASS Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Joa det begynner å dra seg til, men nå må jeg begynner med skikkelig understellsoppgradering. Hørte hos kollevold på öhlins justerbart, men var kanskje en smule dyrt (40k):eek: Ellers vurderer jeg spax dempere, men vil helst ha coilovers da. Skal bytte alle foringer i understell og få tak på et realt stabstag under også. Men nå kniper det mye på økonomien:( Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Herlig stå på :D Hatt noen store problemer med turboen etter at olje slangen datt av??? Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Har ikke hatt noen prolemer med det nei, turboen funker fin fint den. Skal ut å skru snart, skulle egentlig skru tidlig i dag, men grunnet ekstrem fyllesjuke lot jeg være. Klarte også å pådra meg en bot for offentlig drikking:rolleyes: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 hehe uff da det er kjipt :P men stå på det her blir d*** bra :D Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Holder på med å lage ny girstang og modifisere giroverføringene slik at jeg får korte girskift:D Må ta av toppen for å få en manifoild bolt som knakk. Blir vel til at jeg bytter topp samtidig, har en topp som er litt bedre, blir vel ny kam også. Bilder kommer Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Jupp da er toppen byttet, så ut som den forrige toppen hadde vært ute i hardt vær også. Hatt tenningsbank ser det ut som:o Her kommer noen bilder: adapterplaten nok en gang, måtte modifisere den litt. Freste ned til 8mm bolter og planslipte begge sider. hvis en ser på der det er sølv på stemplene, er ikke det tegn på tenningsbank? noen bilder av toppen under: så et bilde av hvordan det så ut for 5 min siden Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Døde denne posten helt eller ? Noe mer pågang ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Bilen ble solgt til fordel for en 500sec som seinere også ble solgt. Så etter å ha solgt mercedesen ble det jammen en S4 på Dr.Bass :wave Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Æsj så surt, ende opp med en bil med stempell ringa i grillen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Kult prosjekt.. Men får ikke opp noen av bildene..? Stå på videre.. hellothere Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escossie Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ikke jeg helelr :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 når den da er solgt har han sikkert fjernet bildene.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Dr Bass har nytt Uno turbo baneprosjekt. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72707&highlight=uno+turbo Mas heller på denne tråden og få han til å oppdatere! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Der står det stille også, skal komme med en update snart, men har vært mye som har skjedd i sommer Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Pokker! Alle de gøye prosjektene står stille! Blant annet mitt eget...:( Mekk litt turbo og legg ut en mega update! Ser frem til det!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg