polojenta Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 lurer på hva slags styling man bør begynne med når den er helt original fra før av.. kommer sikkert til å ta litt tid mellom gangene også. sånn at man ikke begynner med det som ser teitest ut i lengre tid.. om noe skjønner.. dette er jo ikke billig! :/ har en 98 mod 6n. Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 ville starta med felger hvis du ikke har det. eller så er jo ny front og senkesett fete oppgraderinger ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 joda,har felger,men det er kun 14".. noen sier det lønner seg å begynne med det "minste", sånn som grill og andre småting (lykter osv). mange sier at 16" er for store felger og dekk å ha på en polo, men synes på en måte at 15" blir for lite... noens synspunkter? Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by polojenta joda,har felger,men det er kun 14".. noen sier det lønner seg å begynne med det "minste", sånn som grill og andre småting (lykter osv). mange sier at 16" er for store felger og dekk å ha på en polo, men synes på en måte at 15" blir for lite... noens synspunkter? ja, alt kommer jo an på hvor mye penger du vil legge i det og hvordan du selv vil at bilen skal se ut. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 ja,det er klart. men tror nok jeg vil begynne sånn smått først, med det som er billig! Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Personlig mener jeg at senk og felger bør være første prioritet. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by Teigas Personlig mener jeg at senk og felger bør være første prioritet. kiddie Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 jepp.. hvordan er 15" da? for stort/smått? de på bildet er 14, og ikke spesielt fine! og hvor mye bør den senkes? (ikke 60 mm hvertfall ):peace: Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by polojenta jepp.. hvordan er 15" da? for stort/smått? de på bildet er 14, og ikke spesielt fine! og hvor mye bør den senkes? (ikke 60 mm hvertfall ):peace: 15" på denne bilen er vel helt greit det... HVIS bilen er lav nok! ;) Ikke 60mm hvertfall? Det vil si at 60senk er for høyt vel? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Hadde ejg vært deg ville jeg satt på et høydejusterbart senkesett og et par fete 14/15" felger med bred kant.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 om 16" blir for stort vet jeg ikke(jeg synes ikke det)..... jeg har 16" på min (legger ved et bilde) :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by NoLimit Ikke 60mm hvertfall? Det vil si at 60senk er for høyt vel? ;) får da håpe det var det hu mente... Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Tull, 16" er ikke for stort! funka fint med 17" på ex-polon min!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by Chr|z Hadde ejg vært deg ville jeg satt på et høydejusterbart senkesett og et par fete 14/15" felger med bred kant.. Må si meg enig der.. spørs jo litt på hvor mye penger man har å rutte med.. stampede hadde vel kjøpt høydejusterbart for 3000.. no breie 14/15".. og deretter skifta blinklys evnt. baklykter om de ikke er svarte elno da.. og en grei grill... Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 kom litt feil ut av meg der.. hehe. mente at mer enn 6 cm ikke er aktuelt.. hvis det går an da.. 16" passa fint det ja! 17" på bildet var helt råe da,men jeg synes nok det blir litt for stort og tynt.. Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg