Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Idag kom det en dumpende inn en pakke fra Norsk Turboservice med en søt liten KKK KX 500 turbo.Flowpreppa,slipte turbinblader både på eksos og kompressor-siden,polert og porta kompressorhus og porta eksoshus :) :) Skal prøve å få tatt noen bilder med et skikkelig kamera da det jeg har er veldig følsomt for lys.Men den ser SKIKKELIG grom ut!!!!Kan speile meg i innsuget på kompressor-delen på den Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Tøft det.. Jeg lurer på hvilken turbo jeg skal kjøpe meg. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Hehe,denne blir vel litt i største laget for en 1,8 16v!!Du kommer til å få masse hester men også turbolag.Denne er jo spesial-laget for Audi-femmern.Den er jo 400 ccm større også,det har en del å si. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Skal ikke ha noe så jævla stort. Må ha noe som får turbotrykk fort, og som gir meg rundt 220/230 hk.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 da skulle du vel klare deg med en Cosworth 4x4 turbo!!Den har jo innebygd wastegate også så slipper du å begynne å knote med det baki der.Trangt nok fra før.De turboene får du jo billig brukt og ikke så galt splitter ny heller. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Hørte snakk om det ja.. Ellers er det vel brukt S4 turboer.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Skal du ha på en S4 turbo må du ha en ekstern wastegate i tillegg.Det blir trangt med turbo slik det er,kjøp heller en turbo med innebygd wastegate.Like så greit det Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Prøvde å få med det polerte innsuget men det er ikke lett!!!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Enda et.........PS!! Fordi om jeg holder en Vanilla Coke betyr ikke det at jeg liker den....... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Enda et.........PS!! Fordi om jeg holder en Vanilla Coke betyr ikke det at jeg liker den....... Godt å høre.... :D Grattis me snurrrbo dah! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Hehe,jeg kan jo si at kjøpte den bare for å helle den ut!!! Coca Cola er hellig,skal ikke blandes med vaniljesaus eller andre ting og tang :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Skal du ha på en S4 turbo må du ha en ekstern wastegate i tillegg.Det blir trangt med turbo slik det er,kjøp heller en turbo med innebygd wastegate.Like så greit det ' Okei, da går jeg vel for en med innebygd wastegate. Slipper jeg så mye utgifter og evt. plasstrøbbel.. Si ifra om noen vet om en sånn til salgs, må handle deler snart! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 http://www.cosworth.no selger di vel renoverte turboer.. ellers så er det sikkert noen på kjøp/salg forumet der som skal selge.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Hold utkikk ellers på Billisten og slikt også.Sett inn annonse selv så får du helt sikkert respons!!Men å kjøpe brukt turbo kan være litt så som så........vet det av egen erfaring!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Hmm.. .. den var da ikke så stor som Mr_Køss sin 60-1.. Muahahahahahahaahahahaaha!!!! (som jeg skal trøkke ned i Saxo'n!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg