Goop Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hvor kan jeg få kjøpt gruppe A vinge? Noen firma som selger ny? Skal ha sånn NO:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 På en 90mod 240? Nei fysj:mad: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by 240 rånar Hvor kan jeg få kjøpt gruppe A vinge? Noen firma som selger ny? Skal ha sånn NO:D:D Nå skal du få ett veldig bra tips av meg, oss bilintereserte i mellom: Dra til Thorshov og kjøp deg Alu vinge, da får du respekt hos gutta på shell. Sparer deg selv bryet med å jakte etter en slik vinge som er gått ut av produksjon og du får "bedre" veigrep Legg gjerne til en liten kommentar til dine kameratar om at denne vingen var best i test i Autofil! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by nissan s13 På en 90mod 240? Nei fysj:mad: Hva som er bedre da? kom med forslag... Skal ha meg vinge uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by audifanatic Nå skal du få ett veldig bra tips av meg, oss bilintereserte i mellom: Dra til Thorshov og kjøp deg Alu vinge, da får du respekt hos gutta på shell. Sparer deg selv bryet med å jakte etter en slik vinge som er gått ut av produksjon og du får "bedre" veigrep Legg gjerne til en liten kommentar til dine kameratar om at denne vingen var best i test i Autofil! Ja, for all del...det ser jo bra ut. Kan eg like godt skylle pengene nedi do. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Finn en vinge som kan se bra ut på en 240, selv du sliter med det. Er nok ikke første man i historien som aldri finner en vinge som passer 240 sitt design. Klar deg uten vinge og bruk spenna heller på noen fete felger osv. Du vil nok aldri få bruk for den spoileren uansett ;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by 240 rånar Hva som er bedre da? kom med forslag... Skal ha meg vinge uansett.. De som passer, er enten 850R, eller den originale som ligner. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Kjøp hva slags vinge du vil, men for all del ikke alu vinge! det tar seg overhodet ikke ut på en 240! 850 R vingen er jo tøff.. men gr.a vingen er råest! Har sett sånne til salgs på turboperformanceclub noen ganger.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by Evolve Kjøp hva slags vinge du vil, men for all del ikke alu vinge! det tar seg overhodet ikke ut på en 240! 850 R vingen er jo tøff.. men gr.a vingen er råest! Har sett sånne til salgs på turboperformanceclub noen ganger.. Grp.A vingen passer jo overhode ikke til buet bagasjelokk, den må stå på en bil som er maks 85mod. Dønn rett vinge, og buet lokk:nono: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Spørr du meg er grp.a vingen forbeholdt 2dørs biler, og da helst med turbo:) Alt for mangen kjører bare med vingen, og ikke distanse klossene som hører til, og det tar seg ikke så altfor godt ut heller.. De grp.a vingene de selger brukte er som regel alltid dårlige, skal du ha en strøken orginal vinge, skal du få leite lenge :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 hvorfor er det ingen som støper nye? :O Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 spar deg selv ydmykelsen... selg bilen/doner den til høggeren... og la dette bare bli din egen lille fantasi! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by 240 rånar Hva som er bedre da? kom med forslag... Skal ha meg vinge uansett.. Original 850 R-vinge med bremselys passer meget bra på en 240!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hallo!! Jeg har orginal Gruppe A vinge liggende. Skal ha 1500,- og den må da fixes litt og lakkeres. Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by COSNORGE Hallo!! Jeg har orginal Gruppe A vinge liggende. Skal ha 1500,- og den må da fixes litt og lakkeres. jeg kjøpern.....jeg har sendt pm... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg