tplassen Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Noen her som har Calipre til GTi 16V bak?? kanskje med brukbare klosser også?? Og Bremseskiver foran (16V), ventilerte, noen som har?? Er en jeg kjenner som skulle hatt tak i 2 stk calipre BAK(16v) samt 2stk ventilerte skivebremser FORAN.(16v) PM meg om du har. Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Bare sånn at du vet det så er alle golf 2 med skiver bak like. Det vil si det er samme bremser på både 8v, 16v og g60. Eneste er at i 88 vel så kom det en type calipere med større stempel men alt passer om hverandre. Du kan og bruke calipere fra golf 3 og 4, Sene golf2 og alle golf3 har en annen måte å feste håndbrekk vaieren men denne typen er bedre enn den gamle da den ikke henger på brekket så like lett. Golf 4 calipere er i alu så disse er vel de beste. 16v bremser foran kom i 2 typer. De første 16v ble levert med samme bremser som alle andre golfer. Altså 239 mm men bare at de var ventilerte. Senere fikk 16v 256mm skiver og G60 280mm for å få festet store bremser på golf må en bytte til hjul spindler fra Vag med 256 mm bremser eller større orginalt. Kan finnes på f.eks passat. bare litt info Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 altså, det jeg skulle hatt tak i er bremsecalipre bak til 16v opp til 88mod. (begge sider.) samt bremseskiver foran 239mm. har du klosser så send med det også. noen som har?? PM meg snarest. Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 bump.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Kjøp nye skiver, koster jo fra 200,- og opp for nye 239/20 og 150+ for klosser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg