panelovn Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=581718 Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Fyldig annonse thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Fet den golfen der :) Fikk tilbud å kjøpe den hos Håkon for noen år siden (han som hadde den før deg en gang) Skulle kjøpt den visst jeg hadde penger å fikk lov, hakke noen plass å ha den :P Men den går vel unna snart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 får se på det.. e du gammel?? tenkte sia du ikke fikk lov??? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Er bare 17 år :/ Blir 18 25 des :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ingen som har ringt..! eller i det hele tatt! noen som er interessert i det hele tatt? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hei du! Sjekk postkassen! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 heihei! sjekk din egen postkasse;) Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 svaggen? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Topphastighet: 210km/t Sjekket ut egenhendig eller? :D Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 jepp.. har sjekket det ut egenhendig! har det på film:) Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hvordan er det egentlig å kjøre en ener golf en i 210km/t? har selv kun kjørt en caddy i 140, og jeg trodde jeg skulle dø wtf? Men så regner jeg vel også med at eneren er vel litt mer stabil i høye hastigheter enn den lastebilen også da :D Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 ja den er nok mere stabil enn en caddy ja! men det er ikke noe jeg ville gjort hver dag akkurat! 210km/t med den bilen kan ikke sammenlignes med noe annet jeg har gjort! det er en ristende men spesiell opplevelse! har kjørt en daihatsu charade 1.0 82` modell i 140km\t og det var mye mye verre!!! da trudde jeg at jeg skulle dø golfen fortsatt til salgs! prisen er diskutabel ved relativt raskt kjøp! Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 har kjørt en daihatsu charade 1.0 82` modell i 140km\t og det var mye mye verre!!! da trudde jeg at jeg skulle dø Din snikulf! Charaden var god som gull i alle hastigheter! komme hær å disse gamlebilen i all offentlighet. Hilsen brodern Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg