Carlos Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hei... Skulle bare høre om det er noen som er intr. i å få til ett bil treff i Tromsø? Er på tide at Tromsø også får ett miljø, og ikke bare en haug med bil som står spredt over hele øya! Tilbake melding ønskes! :D Evt på: audun_carlos@hotmail.com Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 æ e me. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Er helt enig med deg carlos... nu trenger tromsø ett sammla bil miljø Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTi Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 e det bowling og gocart ei helg eller noe? Siter Toyota guru jah.. why not :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 æ e med :D Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 er med på det meste. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Vi har drevet på en stund for å få starta en bilklubb da, men har hatt lite tid til å holde på med sånt! uansett, treff hadde vært dritkult! Regner med vi er en god del folk fra dalen som er med :D Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 For tida er været imot oss. Innetreff i skarphallen ?? Kunne gått hvis man skrapte sammen litt penger :P Innkjøp av pokaler og slikt til meg må jo også noen dekke.. kan bli en del penger det :D Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Om noen har forslag til plass eller tid er det bra! Er bare å spre budskapet mest mulig for å sammle mest folk! :D Er overrasket over hurtig tilbake mlding! Good going! Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romhelten Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Vel er jo en del biltreff i tromsø allerede, autovis med veteranbilene sine og diverse amcarklubber. Og ellers så er det vel kanskje ikke så mange som er interessert i å se en hau med standardbiler i en gymsal. Folk vil jo helst se ting som er litt spesielt, og det som da vel er interessant for oss er vel biler med (pen) styling og/eller stor/pen stereo eller bare generelt spesielle biler (sportsbilene som går her i byen) Da er vel spørsmålet, får man samlet nok biler av denne typen i tromsø til å få i hop en utstilling av en størrelse som kanskje andre enn de som kjørte bilene dit er interessert i å komme å se på? Men når man ser bort i fra det så er det jo ellers en god ide å bare ha en klubb med møter eller treff regelmessig for de som har lyst å møtes å prate bil/dele erfaringer om bygging o.l. Siter Audi A6, 2.4 1998 Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992 x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980 ”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Vel, poenge er bare å få startet i det små, så får de som vil komme. Om Amcar guttan og vets folket vil komme er opp til dem. Jeg tenkte i første omgang å bare treffes å få i gang noe. Ikke akkurat noe show i noen hall, men møtes på en parkerings plass eller noe. Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Romhelten Da er vel spørsmålet, får man samlet nok biler av denne typen i tromsø til å få i hop en utstilling av en størrelse som kanskje andre enn de som kjørte bilene dit er interessert i å komme å se på? Du har nok misforstått dette totalt. Hensikten til trådstarter var vel neppe å trekke en gjeng med tilskuere/fotgjengere som kunne komme for å titte på bilene.... :rolleyes: Tanken er vel å samles som gruppe slik at de med felles interesse kan bli kjent, preike, titte, samles om noe, osv. Foreslår at du titter på den delen av forumet merket "happenings", og leser en 40-50 tråder der om streetmeets o.l., slik at du får et inntrykk av hva det er vanlig å gjøre på slike sammenkomster. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 hmm.. når man ska prøve å få til noe slikt så må man bynne i det små... Man må ikke ta av heilt me å prate om innedørs treff nu.. med tiden kan det være mulig.. Det med streetmeet er jo att ALLE ska kunne møtes en plass og skryte og lyge. Å vise bilen demmes. Og som dere sikkert har sett fra streetmeet sør/øst-på så møtes alle di som liker bil. det har ikke noe å si om du har lada heller Toyota Supra.. alle ska være vellkommen å ta en prat og få nye bekjennte... Di som vil møte opp har jo en ting til felles.. nemlig BIL.. og det er det som ska være pointe.. ang amcar osv. så syns eg her som jeg sa i sta, att alle ska være velkommen.. Mitt ønske er å få ett STORT bilmiljø i tromsø, samme fan ka du kjøre. Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Enig med Amzoch ! Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTi Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Ja altså det e så masse loding her i byen at det må være mulig og få til noe:D Og starte noe som ligner amcar klubbene kan være vanskelig, det her blir jo ikke noe bestemt merke, e kansje bedre og samles og ha noe og finne på en og drive og daffe rundt og kjede vette av seg.. æ foreslår go-cart, eller bare en sån samling et sted f.eks håpet må jo være en glimrende plass og ha noe slikt ! tenker da kjøpe senter områdene.:cool: Siter Toyota guru jah.. why not :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg