ELLINGSEN Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Digge stoler ja..:) El. er de også..Tar samme farge..Mulig en litt mer blå nyanse bare.Så lakkerer jeg alle plastlister etc..samgt gt leppa.. Så blir vel litt mer clean.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Najs! Det blir bra! Hjelper jævlig mye, hva med håndtaka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 lakkerer de også ja:)De er så fæle i svart.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nå må du få ut bilder da, nå som bilen er så deilig ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 LOL. Søtt uten lister og blinkers og jah.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Må få ut bildet jeg tok i går da kjære :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 :rolleyes: Tør jeg det da... Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Den var kjapp, fikk ikke gått ut av sia engang før du svarte :P Såklart må du det.. Andreas sa han skulle legge ut køddebildene i morra :P Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ja jeg fikk de istad..hehe..Noen av de blei jo bra.. Vi får ta en runde når jeg har fått bilen tilbake fra lakk og fått på resten av stylingen og samt SENKEN..Den traktoren på bildene..hehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Faen at det alltid skal bli så uklart da.. :( Ser alltid bedre ut på kamera :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kortere lukkertid på kameraet, og kompenser med høyere fart :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 farten på bilene har ingenting å si, bare de er helt like.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 mangler du en sideblinklys? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 som nevnt over. Er tatt av, lister, samt lister på bakfangern, eksoslisten fjernet osv osv..Skal hellakkere bilen:D Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg