T_Bjelland Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hei er nettopp ferdig med og hive en b230et motor oppi 240 en min....det jeg gjore va og modifisere det gamle lednings nettet mitt slik at jeg slapp og skjifte det ut...nå meiner jeg at jeg har fått kobla alle sensorer ol. til hjernen.. Men problemet er at bilen starter på den kaldstart dysen eller hva den heter...bilen sviver i et par sekund før den dauer igjen... er det noen som vet hva sensorer eller målere hjernen MÅ ha for og svive??problemet er at dysene ikke får den spenningen di skal ha...slik at di ikke åpner... Siter Bmw 320 Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Heisann! En kamerat av meg hadde akkurat det samme problemet, da viste deg seg at det var et ledningsbrudd..det var masse om og men så jeg vil absolutt anbefale deg å sette bilen på et profft volvo-verksted, du ender opp der uansett..de har utstyr til å ordne det! Tar ikke lange tida;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Har akkurat gjort det samme for et par dager siden. Problemet mitt var at den fikk alt for mye bensin.... Brukte det gamle ledningsnettet som satt der, det var fra B230FD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Var ikke din bil det vel..texacoboy? du har jo gasser......?:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by 245_original Var ikke din bil det vel..texacoboy? du har jo gasser......?:D Bilen til en kamerat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg