Thunder Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Det fungerte veldig mye bedre med 98 oktan enn 95 oktan altså!!! Takker for tipset. Jeg har stor mistanke om at gasseren min er tett for den får alt for høyt turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Nå har ikke jeg lest tråden så nøye,men bruker du 95 eller 98 oktan ?....har du feks kjørt på 95 oktan også byttet til 98 ? Jeg tenker at tenninga blir feil slik at du får tilbakeslag når du skrur av motoren... edit: du kan jo prøve octane booster visst du vil ha ennå høyere oktan da :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 har prøvd med 98 de to siste dagene nå, ingen ettertenning.. men har brukt 95 til vanlig ja Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Har også kjørt litt med 98 nå, og fylte også på litt mer kjølevæske... Går som ei klokke nå :D Nye krom felger har det kommet på bilen idag også... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.