Laaars Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Er det noen som har noen gode tegninger på veltebur? Er ute etter et ganske kraftig bur med diverste stag rundt om. Noe lignende denne skissen her (nr. 7) Dette finnes ikke til bilen jeg ønsker. Og uansett koster det rundt 16.000,- Så derfor lurte jeg på om noen hadde tegninger av noe lignende så jeg heller kan få sveiset det hos Pedersens Racing eller noe? Om prisen er riktig. Noen som vet om de er dyre/billige? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 ring eller send en mail til pedersens racing med hvilket bur du ønsker så kan dem fortelle deg hvilke mål dem trenger..... Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg