Loms Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Har noen fine baklykter til golf 2 som er til salgs, de er helt fine, ser ikke at de er brukt! type helt lyse!:D Du kan se på linken hvordan de ser ut: (får ikke lagt ut bilde) http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_lykter_19145002.htm selger de for 500.- eller høystbudende! førstemann til mølla..... hehe!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 400.- Bor på gjøvik og kan hebtes fort;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 sorry men nå er de solgt for 500,- noen kom før deg! hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 var det ikke jeg som skulle få kjøpe dem da?? heyyou mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 jo det var vel deg jeg meinte.... du sa du skulle ha dem ihvertfall så, i går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 hehe..takk å pris, jo det var meg, trodde bare du skulle selge dem til noen andre..:P men da er det klart, jeg kjøper dem ja, som jeg sa igår:) si fra når du kan sende dem da. Snakkes! Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Byr 550.- Da slipper du ordne med frakt Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 nei sorry, de er solg til tpalssen ! så... du var nok litt for seint ute!:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 strålende strålende, ikke noe annet å si, mycket strålande!:) mine lykter!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg