Pater Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Noen her som trenger tidsfordriv her? gå inn på http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=52304 og klipp å lim en bil :D Har kanskje ikke noe å gjøre på Toer Golf delen av forumet men, noen som vet om slike av golfer? :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 finnes sånt til Golf 2 også. har vært et par topics om det før.vet ikke om du finner de om du søker etter de Kan jo ihvertfall se bilde av de jeg laget, nå med lakkskader og kollisjonsskader etter at nevøen til dama har lekt med dem :( Den røde har jeg selv mekka i photoshop.den andre er en annen her på forumet. Han roper vel ut da han ser den :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! finnes sånt til Golf 2 også. har vært et par topics om det før.vet ikke om du finner de om du søker etter de Kan jo ihvertfall se bilde av de jeg laget, nå med lakkskader og kollisjonsskader etter at nevøen til dama har lekt med dem :( Den røde har jeg selv mekka i photoshop.den andre er en annen her på forumet. Han roper vel ut da han ser den :) du har ikke bildet liggende inne på datan all noe slikt da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Her er min golf :) Her er papir Golf II Her er pair Skyline Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg