Laaars Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hallois. Noen som vet hvordan slike spoilere er festa? Lim? Klips? Skruer? Noe som etterlater hull? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Laaars Hallois. Noen som vet hvordan slike spoilere er festa? Lim? Klips? Skruer? Noe som etterlater hull? Jeg tipper på at det ett eller anna form for feste som sitter mellom gummilista og glasset der, og spoileren der igjen er skrudd i festet..... det er i hvertfall slik på vanlige spoilere over på bakruten, om man da ikke har en gti spoiler som er skrudd i ruta da.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 spoileren/festet er vel ikke festet i glasset, ser hvertfall ikke sånn ut på bildet... Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg vet ikke hvordan den er festa, men jeg vet at den er j.... stygg! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 klips som er skrudd i spoilere og bretta inn under gummilista tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Så det vil ikke etterlate hull i selve luka? Ikke noe problem å ta den av? Er ZtilongZ her på forumet som skal se på bilen, og spoileren skal AV fordi den, som NoFear sa, jævlig stygg! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Laaars Så det vil ikke etterlate hull i selve luka? Ikke noe problem å ta den av? Er ZtilongZ her på forumet som skal se på bilen, og spoileren skal AV fordi den, som NoFear sa, jævlig stygg! :) ZtilongZ.høhø :D thumpsup Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by NoFear ZtilongZ.høhø :D thumpsup Pass deg!!! :D Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by vwgolf2 klips som er skrudd i spoilere og bretta inn under gummilista tenker jeg! Har vært å sett på den nå, og den var faktisk skrudd fast med store "slemme" skruer som det lakk vann fra... Bakluka måtte skiftes uansett sa han... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg