NoFear Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR står nå så i vognkortet :D Sjekka vognkortet nå da??:nono: Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Suvdal Så lenge du har penger og en bil han kan trimme, så er det ikke noe i veien for å dra ditt da vettu.. Se priser og info på http://www.audituning.com sant nok det.. hehe.. men er flere enn han som driver på også! uansett det er verdt penga! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Øyvind.H Mente endel av 180hk utgaven kommer med en bedre turbo. Leste at noen av 180hk utgavene kom med en anelse bedre turbo, mens andre 180hk kom med den vanlige turboen. Vilkårlig hvem man fikk. Men er det fremdeles lavtrykksturbo i 180hk versjonen? Etter hva jeg har fått med meg er 180hk 1,8t'n en fabrikkchippa 150hk 1,8t + at det er kraftigere trykkplate til clutch'n.. Det er liksom den hele forskjellen.. På 210 og 225hk 1,8t er det byttet ut litt innmat, turbo og lignende.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Poenget mitt da jeg nevnte Dahlbäck, er at han har en tendens til å bremse fantasihester på rulla si :rolleyes: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by bmw-styling Poenget mitt da jeg nevnte Dahlbäck, er at han har en tendens til å bremse fantasihester på rulla si :rolleyes: Å?? Fortell mer!!?? Har jeg ikke hørt om... Var forresten en svenske som "stoppa" meg på Texburger`n på Gjelleråsen her en dag og begynte å prate om Golfen min.. Viste seg at han også hadde hatt Golf IV GTI, med 240 gamp sa`n.. Spurte sef hva han hadde gjort, og det var: Chip, effektanlegg luftfilter, og bare noe sånn småtteri til sa`n.. Måtte le litt inni meg da enkli, siden jeg tviler STERKT på at dette er tilfelle.... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Suvdal Å?? Fortell mer!!?? Har jeg ikke hørt om... Var forresten en svenske som "stoppa" meg på Texburger`n på Gjelleråsen her en dag og begynte å prate om Golfen min.. Viste seg at han også hadde hatt Golf IV GTI, med 240 gamp sa`n.. Spurte sef hva han hadde gjort, og det var: Chip, effektanlegg luftfilter, og bare noe sånn småtteri til sa`n.. Måtte le litt inni meg da enkli, siden jeg tviler STERKT på at dette er tilfelle.... piss meg i øret haddde jeg sagt da! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by NoFear piss meg i øret haddde jeg sagt da! Ikke lett å prate med svensker som prata såå lavt som han for å si det sånn... Måtte si HÆÆ for hver setning :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 er vel ikke no problem å hente ut 240hk av en gti.. Hadde en fin prat med en av gutta fra TS-Racing her, han mente med litt små ting så kunne man fint plukke såpass! Og ang vognkortet og service heftet så står d at d er en exclusive...! Sikkert fint d ;) Den går går helt greit motfor de bilene som er GØR styla og ikke har motor ;)) Men men.. Bobla 4 ever! =) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: så utroooooooooooooooooolig genialt rå golf, garantert den råeste golfen jeg har sett. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Er det du som har bygd bilen? Har du flytta?:D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Nydelig golf :) Skvatt litt når du trykte på alarmen på Rudshøgda da vi dreiv å titta på den ;) Hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 D regner jeg med! Er like gøy hver gang! ;)) Hihi Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg