Brandtenborg Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by VW2 Grattis med bil. Må jo nesten bli old skool av denne. Er det mye rust på bilen eller? Interiøret var konge!:) Martin Det var de penga da... Hehe! Det er litt rust rundt vinduer og skjermer og slikt, men tror den skal være bra under. Men jeg har lyst til å få den i bruksstand. ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 henning_dt85: Stereo eller mono?! Aner ikke, men tingen virker i allefall! Hehe fant fram den gamle blaupunkten som var i min, en høyttalerkontakt som parallelkoblet 2 høyttalere i døra, woho! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Har en bang anelse om at det er slik min er kobla også! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Nå har jeg endelig fått sett litt nærmere på bilen. Og det værste jeg fant av rust var dette: På skjørtet under støtfangeren foran: Foran venstre bakvindu: Venstre forskjerm: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 var jo ikke kjempe ille det, ikke "farlig" rust. Jeg fant en god del rust på gulvet mitt, nok til at jekkfeste foran og bak ca.30cm vil bli svakt, skal rustsveise hos en kamerat før snøen kommer. skal også skifte hjulbuer og venstre framskjerm, da blir den perfekt :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Det høres bra ut da! Har du noen tråd gående med bilen din da? Alltid morro å se når andre holder på med samme type bil! Ideer o.l! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Brandtenborg Det høres bra ut da! Har du noen tråd gående med bilen din da? Alltid morro å se når andre holder på med samme type bil! Ideer o.l! :D ja, har en post jeg også, ikke så populær, siden jeg ikke har noen bilder, men din er prikk lik......... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 I dag fikk jeg tak i en brukbar brukt tank, men er litt usikker på hvordan jeg skal bytte den. Her er et bilde av tanken: Når jeg tittet litt nøyere etter syns jeg det er merkelig at det i det heletatt er bensin på tanken! Påfyllingsrøret har rett og slett smuldret opp! Og til slutt et lite bilde av rusta rundt påfyllingshullet: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 har også rust rundt påfyllingen, en rep.plate koster ca. 130,- på veng, så har du tilgang på sveiseapparat, vinkelsliper og vice-griptang så kan det byttes...... kan også kjøpe deg en aluring på autospar, til 200,-, burde dekke de skadene.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Var inne å sjekka den ringen, og den kosta 799 kr + frakt og alt det der... Hehe! Tror jeg dropper det! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 tanklokket koster 799 ja, men hvis du ser på linken tilhørende produkter så finner du alu.ring , og den koster 199. skulle jo kanskje være best å bytte plata under da, ellers så går det ikke mange mnd. før den ringen løsner, evnt. før alt rundt forsvinner. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Ok. Får se hva jeg gjør, men det blei jo litt mer aktuelt når jeg kunne få bare ringen! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 http://www.finn.no/finn/car/object?id=4818235&sid=1328952810268216&pos=150&rub=2 skal du selge *trist* :( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Ja, blir nok nøtt til det... Trenger penger til andre ting og da må dessverre bilen vike.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hm, det frister... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg