Primera SI Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 går det an å chippe ein 97 mod P11??? blir det noke effektøking når det ikkje er turbo?? har 1,6 SI... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Det kan bli.. Ideelt burde du hatt bedre luftinntak, og grenrør pluss eksos anlegg, og kanskje et par kam'r og. Så får du chippet ECU'n sånn at dette samkjøre optimalt..! Hva med og spare til ein SR20DE maskin og stappe oppi heller? ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 uten ombygging da??? bare chip... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Kommer ann på kor bra det er orginalt! Sånn teoretiskt så må du ha mer luft inn for å klare og blande mer bensin i for å få sterkere eksplosjon. Og så må eksosen også fort, og godt nok ut.. Eg tror du ville komt bedre og billigere ut av det med og holde deg til 98 bensin, og justere tenninga... Personligt synst eg det virker bortkasta og bruke mangfoldige tusen på og kjøpe ein universal chip til ein orginal motor.. Heller få ein programerbar på ein tunet motor.. Nok lurere og skaffe luftinntak først.. og så kanskje eksos.. (Men det er min mening, muligt det er noen andre her som er meget fornøyd med chipping og synst det er verdt det..) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 har skiftet luftinntak... skal skifte eksos muligens... er det avansert det dere med å skifte i tenningen??? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Ikkje så veldigt.. Eg har aldri prøvd selv, så eg vil ikkje gi verken råd eller tips om kossen det gjøres..! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg kontaktet http://www.simco.no og spurte om dette.. De sa at det ble minimalt med effektøkning.. lønte seg ikke til den prisen (10 000). Og jeg har da 2.0 med luftilter, effektanleg. Så jeg hadde ikke gjort det om jeg var deg.. så sant du ikke driter penger da. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg forhørte meg hos Flissundet motortuning, og de skulle ha ca 10,000,- for en chip som ga en effektøkning på ca 10% hk, og 15% nM .. Jeg slo det i fra meg, ble for dyrt i forhold til hva jeg får igjen for penga.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg