Langerud Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 har tatt bort dørhåndtakene på bilen min, eller rettere sagt 88-dørene jeg har kjøpt og leter etter shaved door kit. sendte forespørsel til autospar om de hadde, men fikk bare beskjed om at de hadde til bagasjerom. Han la oxo til: "Du vil aldri få bilen godkjent med dette på dørene, det er kun godkjent på bakluke. Dette fordi ved eventuell ulykke skal det være mulig å få opp dørene fra utsiden." Er det ikke lov å shave dørene helt???:( :( :mad: har da sett noen andre her på forumet som har gjort dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Er visst flere på forumet som har det i boks...bl.a tror jeg Rakriste på einser-forumet har fått OK fra 'tilsynet. Skal ikke være noe problem såvidt jeg vet... Men så er det kanskje forskjellig fra tilsyn til tilsyn. Skulle tro vi hadde som USA, flere forskjellige stater med egne lover...:rolleyes: Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 får nesten gå og høre hos sjefene på tilsynet da... før dørene monteres på bilen;) ble litt lei meg da jeg fikk mail med at det ikke var lov siden jeg har lagt så sykt mye pussearbeid på de:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 noen som vet om andre enn tuning.no som selger shaved door kit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hørt at det er greit om man har en nødåpner under bilen ellerno.. (Bak kanalskjørtene fks.) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Langerud noen som vet om andre enn tuning.no som selger shaved door kit? hvor står det hen da? finner det ikke jeg.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 biltilsynet rundt om sier litt av vært de :( (idioter) men de fant ingen lov som forhindret det i å bli godkjent på mitt prosjekt!! :) angående kit og slikt, sjekk ut http://www.autotechalarms.com/ jeg har kjøpt mitt sett (starter kit og poppere) tok rundt 4 uker før jeg hadde det på døra, gode priser og god email support! lykke til. PS:. Alternativt så skaffer du noen andre dører m/ håndtak som du (billig og bra) sprayer i nesten samme nyanse som bilen din, disse bruker du da på eu kontroller og godkjenning.. trallalla.. detta går så bra ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 har de dørene som sitter på nå. de kan jeg jo beholde og bruke om jeg ikke får de godkjent, men er fan av å få det jeg gjør med bilen godkjent jeg... er litt mer intressant for en eventuelt kjøper oxo om jeg gjør det sånn... Hvilket av de shaved kita kjøpte du her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg