Actros Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 NextBase SDV17-A3 - 7, noen som har erfaring med den? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=731 Er dette en enkel, grei og billig løsning for å få DVD i bilen? Har fra før en Pioneer CD/mp3/wma spiller som jeg tenker på å kjøpe et adapter til slik at jeg får kjørt lyden fra DVD spilleren gjennom denne. Akter ikke å investere store summer i anlegg til denne bilen, da jeg har et annet prosjekt på gang. Men er denne DVD spilleren brukbar, er det andre løsninger i samme prisklasse, eller ... ? Forslag mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ser på film på en sånn omtrent hver dag i matpausa.. en kammerat har den i bilen sin, og den er utrolig bra.. helt suveren bildekvalitet, men kanskje litt mye støy ifra selve dvd spilleren.. alt i alt en fet og grei løsning.. ellers får du pyle dvd pakke for 2500 eller noe brukt her inne tror den koster rundt 4k på bilradispes.no Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg