Fjøslukt Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hei... Er rekrutt på Madla nå, og har tenkt å ta med meg bilen ned denne helgen. I den forbindelse lurte jeg på om det er noen her som har peiling på ca hvor mye det koster tilsammen med de to fergene og tunnell og bensin? Er det noen som kjører denne strekningen som kan hjelpe meg? Mvh. Frank Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Kan hjelpe deg litt iallefall. Hvis du tar ferjen fra Rennesøy til Bokn koster denne ca 150kr med bil og 90kr i bompenger. Har du ferjekort hos Rogaland Trafikkselskap så koster ferja 90kr. Alternativer er å ta ferja fra Mekjarvik til Skudeneshavn på Karmøy, denne går mye sjeldnere, og du bruker vel ca en halvtime lenger totalt, men du sparer endel bensin, ferja koster noe mindre (er ikke sikker men rundt hundrelappen tror jeg, endel billigere med ferjekort), og du slipper bompengene. Når du kommer videre mot Stord så er det bomstasjon her, (trakantsambandet) denne koster 80kr. Ferjen fra Stord til Hallhjelm(?) vet jeg ikke hva koster. Rutetider for ferjen til Bokn og til Skudenes finner du på http://www.stavangerske.no Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Jeg har kjørt den strekningen en del ganger! Den "vanlige" ruten altså, den du nevner med 2 ferger og undervannstunnel osv. Sist jeg kjørte det kom turen på 1500,- tur/retur. Men det var da med bensin for 2 ukers kjøring i Stavanger også... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg