smultring Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Er det noen forskjell på 3- og 5-dørs versjonen av golf II? Annet enn dørene? Er det mer plass i 5-dørs utgaven? Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Nei. Eneste forskjell er de to ekstra dørene, såvidt meg bekjent! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Vil det si at interiøret i en golf 5 dørs vil passe over i en 3 dørs? Kan det stemme da... Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Viss du tenker logisk så sier svaret seg selv. Er forskjell på dørtrekkene f.eks. Dørene foran er mindre på 5 dørs enn 3 dørs. Derfor passer ingen av dørtrekkene. Baksetet er likt,. fremsetene er med vipp i 3 dørs og uten i 5 dørs. Men de passer om hver andre. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Dørtrekkene passer ikke om hverandre siden 3 dørs har lengre dører foran enn 5-dørs og dørtrekkene fra bakdørene passer ikke baki en 3 dørs regner jeg meg. Alt annet passer, setter, hattehyl, dash osv. Edit : slått med et minutt av Skillz2k :p Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ja, dørtrekkene sier seg selv. Det jeg egentlig tenkte på var stolene baksetene og gulvmatta, ja og taket... men har forstått at det passer. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 spørs om innertaket passer...det er tilpasset rundt b-stolpen og døråpningen, siden dette er forskjellig plasert på 3 og 5 dørs kan det hende det ikke stemmer, men dette er bare en teori jeg har....:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Taket passer, men du må kutte bort litt ved bakrutene. Gjorde dette på bilen min, ikke noe stress;) Gulvteppet passer C-stolpe deksler passer ikke Hattehylle osv passer Er vel egentlig bare tak, c-stolpedeksler og dørsider som er forskjellige mener jeg (som jeg kommer på) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Du kan faktisk ikke bruke framstolene heller, 5 dørs har ikke mulighet for å vippe fram ryggen. Og da sperrer du en rømningsvei på din 3-dørs golf. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 er bare å ta av trekket det...alle stolryggrammene er like, så under trekket på 5-dørs-seter er det bare å mekke en arm, og to wirer ned til "krokene"...var iallefall sånn på kompisen min sin 5-dørs... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg