tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Noen som har det til salgs?? er veldig interessert i å kjøpe. helst et komplett sett, men om du har bare noen av delene til fronten så kjøper jeg gjerne det også. Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Kom med ett godt bud på min komplette rallyefront. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Phantom Kom med ett godt bud på min komplette rallyefront. hva er ca pris a? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hei jeg har en komplett rally front Den ble kjøpt ny fra møller i mai. Den er helt strøken å har stått på en utstillings bil. Hadde tenk meg 8000 for den. Anders Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hva koster rallyfront ny? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 En ny rally frot koster ca 15000 fra møller Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 7000 hos powerzone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Er det den orginale grillen da? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 nei, da får man emblemfri rallye-grill... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 dere som selger rallyefront...dere selger ikke gull og diamanter altså.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 muligheter for å få tak i rallyefronter her i norge for 6000 og et eller annet alltså.. detta er inkludert frakt.. den som spør skal få vite hvor ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Den som kommer med det beste og rimeligste tilbudet til meg kjøper jeg av!:) come on!:) og du som visste om hvor man kunne kjøpe til under 6000kr, fortell meg, er dødsinteressert!:) *hvor??* Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg