Gjest Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 gi meg en kasse cola og den er din.. blien står i lillestørm og jeg tipper man burde ha bilhenger for å hente den.. liten vits å dytte :) den funker meget godt som delebil.. motoren funker jo sikketr den også.. hvertfall har du et extra sett med intreør og skjermer osv.. en kasse cola er da ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 er på jakt etter no sånt, trenger no biter stål rundt omkring til mk1 min da det ser ut til at en del har konvertert til rust......:( Hvordan er dører og v.framskjerm? kan sikert hive på en pose me potatisguld og! er den taubar eller? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 den er tau bar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg