styx Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Jeg trenger en spiller med auxiliary input (minijack, for eksempel), og har aller mest lyst på en Alpine-spiller. Har disse mulighet for aux in, CDA9835 for eksempel? Jeg vet Pioneer-spillerene har mulighet for dette, så det er i alle fall en grei backup-plan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Du trenger nok et adapter (KCA-121B). Adapteret kommuniserer med AI-net. Koster omlag 500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 alle alpine spillere med CDA- betegnelsen kan få inngang med den ekstra delen som "otto" nevner. Siter Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Quattro alle alpine spillere med CDA- betegnelsen kan få inngang med den ekstra delen som "otto" nevner. Har en som jeg har brukt før iallfall. Til cda 7998r. Om noen trenger. Må bare lete litt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Ah, der var den, ja. Lette litt rundt på Alpine-sidene, men fant den ikke. Takker så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg