VR6power Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 vifta i kupeen har svikta litt, uansett om eg slår på stille 1 eller 2, 3 ,4 så er det like svak lutf"sprut"...slår lissom ikke inn når jeg vrir på bryteren, MEN det snodige er om jeg f.eks kjøre ned i en dump eller smeller krafitg med døra, DA slår plutselig vifta inn til tider og suser på...men neste gang tenninga slås på da er den back to UNnormal! nokken idea på ka det kan vere...dårlig kontakt, relee, bryter eller viftemotor???!?! HJELP greit med en bil med sine små sjarm "tinger", men vifta måååå virke til vintern Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 sjekk kontakta som går inn til pumpa(vifta) er den drålig koblet eller sitter løst så kobler den seg automatisk ut. Tror du finner viftepumpa under nedre del av dashbord på høyre side om jeg ikke husker feil. håper dette hjelper. mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Se på sikringsboksen. kanskje du har dårlig kontakt der og. Så slipper du kanskje å finne motoren. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 JIPPI... fant vifte motoren under dashbordet der, 4 skruer på det dekslet + 4 skruer som holdt vifte klumpen på plass opp og inni der..så bøtta eg bare inni med masse elektro smøre spray...bare så det rant ut med sort skitten kullstift farge,,,,så sjekka eg over dem 2 fjærene som skaper kontakt der og det viste seg at eine fjøra hadde snudd se så dum som den er...da var det INGEN problem lenger..monterte den¨på plass og slo på...alles in ordnung,,,, takk for gode tips.... Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg