fribbern Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg skal ha en liten ordnings i basasjeromet. har lest at det er best å bruke mdf plater. Men jeg vet ikke hva det er, og hvorfor er det spesielt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Sitat Originally posted by Fribb Jeg skal ha en liten ordnings i basasjeromet. har lest at det er best å bruke mdf plater. Men jeg vet ikke hva det er, og hvorfor er det spesielt? MDF er en engelsk forkortelse for Medium Density Fiberboard. Rett og slett en trefiberplate. Fordeler: slett og fin, lett å male på og tung/død (liten egenlyd) Ulemper: Delaminerer lett ved skruing, tåler ikke særlig godt fuktighet. Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 På godt norskt, sponplate :-P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Sitat Originally posted by Viking067 På godt norskt, sponplate :-P Eh, nei! Sponplater inneholder spon, eller biter av treverk. Trefiberplater inneholder fiber, altså er sponet oppdelt i sine enkelte bestanddeler. I MDF er altså det eneste bindemidlet lim. Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg