Gå til innhold

har dere sett noe SPRØTT/kult osv ?? ?? !!!

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Originally posted by k9v

Så denne på vei hjem fra Bilexpoen i Bergen. Godt lastet kan du si, gikk på 2 hjul under akselrasjon! :D

 

Untitled-186.jpg

 

Untitled-187.jpg

 

det er grunnet power, ikke last at bilen kjører på 2 hjul under pådrag..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde en litt spesiell episode når jeg var på jobb forrige helg tror jeg det var (kjører pizza :P), så kom jeg nedover E6 inn mot vålerengatunnelen, skulle ned mot etterstad der (altså til høyre), så kommer det en passat på venstre side som tydeligvis har dårlig tid, så han flyr forbi meg, før han ser svingen inn i tunnellen, står på bremsen så han får hjullås og banker inn i autovernet der så det smalt en 2 3 ganger, er noen heftige bremsespor der fortsatt :P, men han kom seg tydeligvis videre, men det ble nok en dyr tur inn i tunnellen. Ellers så var det en annen fyr med en skoda fabia som samme sted (utkjøringa fra helsfyr trodde akselerasjonsfeltet jeg kom ut fra var det feltet som gikk ned til etterstad, så han dro på skikkelig og kjørte rett inn i akselerasjonsfeltet foran meg, før han ser at det slutter 40 meter foran han, så han bråsvingte ut igjen i riktig felt.. Mye morsomt man ser når man er ute og kjører :P

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første jeg så da jeg kom til Bø var en laaang kø..tenkte lixom...hmm..kø i bø?det kan jo ikke stemme..var rett før en rundkjøring...fant etterhvert ut at det var ett eldre ektepar som lagde kaoset..han skulle til høyre opp mot Bø sommerland i rundkjøringa men kjørte litt feil..så han stoppet midt i rushtiden og begynte å rygge og snu i rundkjøringa istedet for å ta en ekstra runde og slippe å lage kaos..hmm..merkelig...

 

en annen ting i bø..en lastebil som mistet hengern ned på asfalten..ett par meter fra den kinesiske restauranten..mye morro i bø med andre ord...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for et par år siden når jeg var i oslo... var ute og gikk ved aker brygge...så kom det en sykebil ryggende og rygget rett på en lyktestolpe med en stor hvit kuppel på toppen som ramlet ned på¨frontruta..hehe

- 2002 Toyota Celica T-sport

- 1993 Mercedes 190E

x 2002 "Lotus" Speedster

x 1999 Nissan 200sx Z-edition

x 2000 Toyota Celica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår