Gå til innhold

500 hk?

Ranger emnet


Evolve

Anbefalte innlegg

450hp i en FWD calibra er vel heller et helvete å ratte med ja... min 16v 4x4 har litt mere hk og Nm enn originalt og jeg sliter når jeg skrur av 4x4! litt fort i en sving i tredje gir og full gass så spinner det... klart det hadde vært bedre med sperre men alikevel... uholdbart å kjøre med til daglig...

 

Og til den som nevnte å bygge om til rwd så kommer man til å slite hardt for å få godkjent dette... samtidig som det er et prosjekt av stor skala faktisk. Er 2 stk. jeg har hørt gjort dette og en av dem vet jeg garantert har gjort det...så det er gjennomfør bart men det vil bli sykt vanskelig å få godkjent dette.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til den som nevnte å bygge om til rwd så kommer man til å slite hardt for å få godkjent dette... samtidig som det er et prosjekt av stor skala faktisk. Er 2 stk. jeg har hørt gjort dette og en av dem vet jeg garantert har gjort det...så det er gjennomfør bart men det vil bli sykt vanskelig å få godkjent dette.

 

baluba.

 

om du har en seriøs dialog med biltilsynet burde det gå.

har blitt godkjent langt værre ting her til lands.

 

 

Har du hørt om calibra med 4x4 kanskje? bare ett hint. 450hp og forhjulstrekk går aldri bra!

 

men 450hk på en calibra med 4x4 mener du skal gå bra?

jaja...

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by classic

 

men 450hk på en calibra med 4x4 mener du skal gå bra?

jaja...

 

 

450hk i en Calibra 4x4 går veldig bra det.. 400hk går også bra i vectra 4x4.. det er bevist :)

 

Og ang RWD Calibra så kan jeg vise til 3 års diskutering med biltilsynet i Sarpsborg og de nekter fortsatt noen slags form for godkjenning av bilen.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Hvor mange dekk bruker du i året a? Klarer du i det hele tatt å akselerere ut av en sving uten at det går rett frem med hvinende dekk? eller kan du ikke gi på for du er på langstrekka!?!;)

 

Har ikke kjørt noe spes på bane ennå, men tror ikke det skal bli noe problem. Har mulig het til antispinn med elektrisk turbotrykksjustering. SÅ da er det bare å gi gass...:D :D :D

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PerryZaphire

 

 

450hk i en Calibra 4x4 går veldig bra det.. 400hk går også bra i vectra 4x4.. det er bevist :)

 

smak og behag.

 

Originally posted by PerryZaphire

Og ang RWD Calibra så kan jeg vise til 3 års diskutering med biltilsynet i Sarpsborg og de nekter fortsatt noen slags form for godkjenning av bilen.

 

poenget er at det ikke finnes noe klart lovverk som er gjeldene.

blir derfor opptil hver enkelt ansatt på de forskjellige traffikstasjonene når det kommer til tolking av lovverket/godkjenning.

 

derfor er det bare og prøve et annet sted til det går.

siste utvei er og få den godkjent i et annet land for så og godkjenne i norge etterpå.

ALT går.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår