corcky Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Skal på posten senere i dag og hente en pakke fra GSbildeler med blant annet bremseklosser. Bilen jeg har er en E36 325. Er det noe jeg klarer å skifte selv? Har ingen erfaring fra bil, men har skiftet på motorsykler. Er det noen som kan forklare fremgangsmåten? Har bestilt nye klosser bak og fremme samt sensorer. Er det en sensor fremme og en bak? Er takknemlig for svar da jeg mest sannsynlig skal prøve meg når jeg er ferdig på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corcky Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Er det noen som har erfaringer på det området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corcky Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Takk for linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg