Vargtass Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Er egentlig bare interessert i å høre andres følelser rundt 2002 M5 ... selv syns jeg den er vanvittig rå. 1800 kilo og 0 - 100 på 5.3 sek sier jo sitt. Utseendet syns jeg også er nydelig. Men, som sagt, andre kommentarer mottaes .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2002 kjempebil!hvor skal du ellers få så mye komfort med den prestanda og veiholdning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2002 Er det no forskjell på 2002 og 2001 modellen?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2002 Tar jo ikke RS6 til Audi da. Den har 0-100 på 4,9 med tiptronic. Min 95 RS2 gjør det på 5,3 det samme som en ny M5 de må prøve å få litt mer krefter ned i baken :) Har prøvd en 93 mod tror jeg det var 343hk kan det stemme. Vanvitig kull bil å kjøre. Men Quattro om vintern er jo no helt annet. Men trekk der bak om sommern ikke helt feil det da :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2002 Originally posted by RS2 Men Quattro om vintern er jo no helt annet. Men trekk der bak om sommern ikke helt feil det da :) trekk bak er aldri feil. Hvis man kan kjøre trenger man aldri trekk på alle hjul :D :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2002 boxer: jepp det er sant,ikke noe stygt om rs2 artige biler,men det blir noe annet med bakhjulstrekkcheersmate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg