Mats`ern Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Et nysgjerrig spm: Hva blir gjort med rådelager? Er ikke dette en stor svakhet på disse motorene? Jeg har kjøpt rådelager via Sylinder service. det er stort sett ikke rådelagerene som er spesielt dårlige egentlig.. jeg vil si at problemet ligger i tyskerne som har hatt bilene før oss.. de bytter olje hver 40 000 og etterfyller aldri.. da skjer det ting.. ;) Men jeg satser på at det går bra.. ;= :titties: Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 klar for kappkjøring på bane til sommern mats? har vært i kontakt med kompisen min nå. han er helt med på å sette liv i myten om å koke ris på grønt lys. eru med? :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 klar for kappkjøring på bane til sommern mats? har vært i kontakt med kompisen min nå. han er helt med på å sette liv i myten om å koke ris på grønt lys. eru med? :) hehe.. vi får se.. her har du et bilde av hva som kommer til å dytte mye av lufta mi ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 mmm.. blir bare bedre og bedre dette:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Nå har Mats forskanset seg på rommet sitt med WoW, så det kommer vel ikke noen oppdateringer på lenge, eller hva Mats? ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Nå har Mats forskanset seg på rommet sitt med WoW, så det kommer vel ikke noen oppdateringer på lenge, eller hva Mats? ;) Lett :hondakick Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 lol Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatslider Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Haha, dette prosjektet pleide jeg å titte innom. Lurte alltid på når trådstarter skulle dukke opp igjen. Snakk om da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg