Kehsi Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 såh.. nå har jeg holdt på å modda denne merca i noen dager.. prøvde meg på et litt spessielt utseende, som jeg ikke synes ble så ille egentlig. alt er brusha untatt felgene.. og skiltet.. tenker jeg kommer med en anna versjon med bakgrunn om ikke så allllltfor lenge.. kanskje litt vinyl og stickers også...;) original: mod: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ta av stjerna på panseret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 mm, ta av det. men syk fet mod! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Godt gjort, men ikke pent... Grillen ser helt rar ut, breddingen er merkelig og frontfangeren er feil farge.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 enig med x-der fet modd, men den er ikke pen. Litt "takcy"...kantete her og der....liker ikke bakfangeren...bredding bak ser litt feil ut.... men bra greier Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 fjerne hele grillen å sette på større felger? ellers en tøff mod :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 drit fet mod, litt feil farge på fronten men drit nice. Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg