Laaars Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hei. Har fått GT3 kick nå, og spiller som bare det. Har kommet et lite stykke, men sliter litt med veigrep. Har en Nissan Skyline med 1072 hester, men sliter mye med feste. Har kjøpt alle gromdelene, men jeg har jo ikke peil. på åssen man justerer de, og om det er mulighet for å bedre feste med dette. LSD f.eks eller noe? Og er det andre ting som er fint å endre på for å bedre kjøreegenskaper? Eller til drifting f.eks? Har sett igjennom de fleste tråder om GT3 her men har ikke blitt så klok. Så finnes det noen sider om det "tekniske" her, eller har noen lyst til å forklare? Har beste dekk og alt mulig. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Still spesielt fjærer hardere, der er det antageligvis mye å gå på.. Demperne kan også stilles noen knepp hardere. LSD'n vet jeg ikke så mye, så der kan jeg ikke gi deg noen særlig tips.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 En ting veit jeg; 1-way LSD er sperre :D Ellers kan du prøve litt å justere downforcen. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Takk for svar. Skal prøve å stive opp bilen litt. Anyway! Har et annet spørsmål. Har lest litt drifte-guider til spillet nå, og diverse oppsett. Men om jeg mekker en grom driftebil med gromme deler osv. i GT-mode så får jeg jo ikke brukt denne I Arcade Mode -> Free Run og -> Drift?? Jeg importerer garasjen men da er det jo de orginale bilene som kommer? :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Laaars Takk for svar. Skal prøve å stive opp bilen litt. Anyway! Har et annet spørsmål. Har lest litt drifte-guider til spillet nå, og diverse oppsett. Men om jeg mekker en grom driftebil med gromme deler osv. i GT-mode så får jeg jo ikke brukt denne I Arcade Mode -> Free Run og -> Drift?? Jeg importerer garasjen men da er det jo de orginale bilene som kommer? :( modder du bilene i gt mode. så er de moddet i arcade mode også. Hvertfall hos meg. Har parallelldriftet en del på Playstation i 2 player. artig det. Skru av ASM og TCS ute i hovedmenyen også. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escort Speed Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 tar jo bare og kjører i granturismo mode og ikke i arcade mode da... har du stilt litt på camber og toe-in og det der da??? hjelper en del.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hvis man vil parallelldrifte. Eller prøve å drifte med sin egen ghost. så er det fint å spille arcade mode . Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Har fått litt bedre grep nå iallfall, men den er helt jævlig fordet. Har bytta til MEDIUM dekk, for de andre blir jo slitt sinnsykt fort. Har også senka den litt, det hjalp også bittelitt. Stivere fjærer, kraftigere anti-roll bars. Men greier ikke et løp fordi dekkene blir så fort slitt, og jeg greier ikke å ta de igjen om jeg pitter inn fordi jeg ikke kan kjøre optimalt i svingene pga. dårlig grep. Jeg vinner på å dra de med et teit sporvalg i svingene og gi på på sletta. Men vil ikke bytte bil, den drar jo skikkelig :) :) Med mindre noen har bedre alternativer? Kan jo stille litt på Camber og Toe-in etter hva jeg har forstått men...? Har også fått til å drifte. Bilene er modda i Arcade mode også. Har en TXT fil med forskjellig opppsett. Likte Supra best egentlig, men den må ha mer HK enn det som stod der, sleit skikkelig med å få ut rompa. Med andre biler snurrer jeg masse men... det ordner seg :) På de bilene som slenger lett så slipper jeg gassen inn i svingen, legger meg ut og kontra-styrer til jeg er ute av svingen. Gir ikke gass i svingen, da snurrer jeg hele tiden. Er dette riktig? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 pleier og drifte med rx7,den gamle,med helt original motor,simulerings dekk,stiva oppfjæring,og level 1 vegt reduksjon,trenger ikke mye hk i starten! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Laaars Har fått litt bedre grep nå iallfall, men den er helt jævlig fordet. Har bytta til MEDIUM dekk, for de andre blir jo slitt sinnsykt fort. Har også senka den litt, det hjalp også bittelitt. Stivere fjærer, kraftigere anti-roll bars. Men greier ikke et løp fordi dekkene blir så fort slitt, og jeg greier ikke å ta de igjen om jeg pitter inn fordi jeg ikke kan kjøre optimalt i svingene pga. dårlig grep. Jeg vinner på å dra de med et teit sporvalg i svingene og gi på på sletta. Men vil ikke bytte bil, den drar jo skikkelig :) :) Med mindre noen har bedre alternativer? Kan jo stille litt på Camber og Toe-in etter hva jeg har forstått men...? Har også fått til å drifte. Bilene er modda i Arcade mode også. Har en TXT fil med forskjellig opppsett. Likte Supra best egentlig, men den må ha mer HK enn det som stod der, sleit skikkelig med å få ut rompa. Med andre biler snurrer jeg masse men... det ordner seg :) På de bilene som slenger lett så slipper jeg gassen inn i svingen, legger meg ut og kontra-styrer til jeg er ute av svingen. Gir ikke gass i svingen, da snurrer jeg hele tiden. Er dette riktig? gå på www.drifting.com og sjekk ann bilde forumet, ser du hvordan camberen og toe in er justert på de litt proffe bilene? De er justert ganske mye for å opprett holde sving grepet på forhjulene og minske grepet bak. Eneste måten å få driftet ordentlig med er å prøve å faile, er ikke så lett som det ser ut til. Fikk til en utrolig bra drift engang med Rx7, da hadde jeg myke fjærer og litt stive anti rollbars, litt dårlige dekk var noe medium hard eller noe, da får du nemlig driftet i høyere fart. men du må først og fremst skape din egen stil. Jeg liker å bremse den inn i drift og ved å svinge slik at bilen får ubalanse og baken kommer. da er det bare å følge på med gassen. Øvelse gjør mester, du må se fram til flere timers innstillings tid på GT3 for å få til noe bra. Fikk litt lyst til å prøve igjen. er så lenge siden sist Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Jeg har vel en 20-30talls replays der jeg drifter med diverse biler. Har på en måte funnet meg et ca standard-oppsett som jeg bruker på alle bilene før jeg prøver dem første gangen. Uansett så er planen etterhvert å mekke isammen en drifting-video basert på Gt3 Godt sted å begynne med drifting er en TVR Griffith. Når du klarer å mestre den så ligger du godt an til å kunne finstille dine egne biler. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Har aldri laget noe drift settings jeg.. Syns ikke det er noe problem å drifte:) Pleier å gjøre det på to foskjellige måter: hvis man har 4wd eller ikke så mye hk på 2wd så legger jeg kontra før svingen å bare føler hvor mye gass jeg må bruke gjennom hele svingen. Eller så bare gir jeg gass så jeg får en sladd gjennom hele. Har normal dekka på når jeg drifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Bruk av LSD er i teorien ganske enkelt.. kjøp full custom for det første.. Justerer du en kraftig brems, så får du bedre grep rett frem, men det kan bli litt problematisk i svinger.. et alternativ er kraftig brems ved aks, og svak brems ved retardasjon. Dette gjør bilen grei å svinge hvis du ikke bruker gassen... svakere stab stag gir bedre grep... få kreftene bakover.. kjør svak camber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Takk takk. Får se om jeg får til noe her. :) Når jeg drifter pleier jeg å kjøre Super Soft dekk forran (best grep) og normal, eller slicks bak. Funker greit virker det som. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Halla folkens, lenge siden sist nå! Når du modder bilene i GT3, så er de også moddet når du finner de i garagen på arcade-mode. Men en liten bug som irriterer meg der, er at det ikke står riktig antall HP der inne. En 700hesters supra vil fortsatt stå oppgitt med original effekt i arcade mode. Flere som har sett det? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.