momo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Robert ser understyrt ut. HEHE... Kanskje audi korter inn rompa litt og bredder den litt å kaller den SportQ7 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 unnskyld meg men hva er kult med audier??bare pappa gutter kjører de..sier bare en ting jeg:ALDRI UTEN DAGLIG IRRITASJON:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by momo HEHE... Kanskje audi korter inn rompa litt og bredder den litt å kaller den SportQ7 De kan kalle den Q7EU --- Ekstra Understyrt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by momo HEHE... Kanskje audi korter inn rompa litt og bredder den litt å kaller den SportQ7 Ikke glem senker :D Og automatisk senking ved visse hastigheter.. som Porsche cayene har. Trur forresten den vil koste godt over en halv million :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by scorpiobabe unnskyld meg men hva er kult med audier??bare pappa gutter kjører de..sier bare en ting jeg:ALDRI UTEN DAGLIG IRRITASJON:D og det sier en som kjører ford (fiks og reparer daglig) assman Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by MacSi Trur forresten den vil koste godt over en halv million :) nei nei nei.. nå tuller du vel.. kommer til å koste 5,50 på lidel den der.. hehe :op vi lever jo i norge vet dere..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg har på følelsen at denne audien komemr til å dukke opp med spinning wheels og masse pimpgreier på en del rapvideoer etterhvert :rolleyes: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 rett og slett en dritfeit suv fra audi.. gleder meg til og se sånne på veien! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 vel... ford har holdt på lengst og koster ikke 2,5 mill og er lekker og digg og kjøre da..blæh.... du durde tenke før du snakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 syntes ikke den så så dum ut for å være SUV. sikkert morro om vinteren. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Den var jo slett ikke værst... 22" Krom, så blir det pimpmobil :cool: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by rfPolo og det sier en som kjører ford (fiks og reparer daglig) assman Fucked On Race Day Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by ecko Fucked On Race Day sier du????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by scorpiobabe sier du????? greit at audi er jæææææææævla dyrt forhold til ford men hvem tjener mest på det når det gjelder forsikring og skader????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Den diskusjonen om hvilket merke som er best og hvem som har billigst ditt og datt driter jeg i, men siden vi var inne på hva navnet kunne bety la jeg inn en liten post. Sorry hvis noen ble fornermet av dette:op Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg