Bård Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Hva er det beste produktet å bruke når jeg skal vaske dashbordet i passaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Kanskje ikke det beste men et ganske billig produkt er Pampers våtservietter!!! Høres helt sinnsykt ut men det funker fint og er billig og gir en fin glans uten å bli klissete.Andre typer våtservietter for "bleievask" vil sikkert også funke Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 COCKPITTSPRAY!!!!!!!!! hehe da blire blankt of fint Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Blankt og fint, sier du. Vil det bli blankere enn det allerede er, eller vil det være som det skal være? Jeg vil helst ikke ha det noe blankere enn det skal være, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 du vet att du ikke er tøff om du har pampers våtservietter overalt da.. "neeei, jeg glemde de igjen etter vasken min serru" haha Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Jeg har gjemt pakken med Pampers våtservietter i hanskerommet på Audien jeg.Men det funker skikkelig bra altså!!!Prøv en gang... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Originally posted by Bård Hva er det beste produktet å bruke når jeg skal vaske dashbordet i passaten? Hvis du bare skal ha det rent kan du vel bare bruke en fuktig klut, eller er det for amatørmessig for deg?? Hvis du vil ha det litt blankere (som de fleste av oss vil), refreshe fargen litt, så anbefaler jeg cockpit-silikon fra Würth, det blir skikkelig blankt og lukter ikke så verst, men bruk det for all del ikke på rattet. Les mer i dette PDF dokumentet: http://193.216.9.226/nyepdf/30000880.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg