exuz Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 jeg har kjøpt meg en E30 320i som jeg etterhvert har blitt ganske glad i, men nå har det seg slik at den går som en klokke, tikker som bare det :S . jeg har forstått såpass som at jeg må justere ventilene, men min tekniske innsikt sier hæ? og hvordan gjør jeg det? er den noen som kunne opplyse meg litt på det pungtet? Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 ikke sikkert det stopper kun ved ventiljustering.. kjør den på verksted, eller få en nevenyttig kamerat til å gjøre det :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 det er ikke noen i nærheten av bergen som kunne hjelpt meg med dette da? hadde blitt veldig takknemmelig:) kammeraten min som kan mest, som også har diagnosert bilen til ventil tikkende, er en smulie sur på meg for tiden.. Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hva koster det sånn ca å få justert ventilene? Siter :driving http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=921 85' BMW e30 (prosjektet) 87' Nissan KingCab 4x4 2,5D 84' Audi 80 5E 84' Toyota Hiace 2,4D (spiker) 93' Honda NSR 250SP 91' Honda NSR 125R (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 det har jeg ikke sjekket, men siden topplokket må av, regner jeg at det koster en del.. :( Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Vet ikke hva det koster, men noen stor sak er det ikke. Topplokket maa ikke av, kun topplokksdekselet. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 gjør d sjøl,kannkke være så vanskelig.hva er det man skal gjøre ve dtikking da,er det ikke bare å skifte shimsn da til en som er litt tykkere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 jeg har samme problem på min 323i. er det noen her som vet hvor tykke shimsen skal være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg