værstingen! Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Ahhh... rå bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har så lyst på en sånn lekebil hvor mye koster morroa ca.??? Siter Volvo 240, 1988, b230f (støvsuger), hvite blinkers, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 40 lapper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 eg bor/studere i bergen,men bilen står i barndomshjemmets garasje ca 3 timer unna... trenger litt småtteri,sveise litt rust og slikt. har ikke blitt tid og mulighet...:rolleyes: Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by psychoExtreme eg bor/studere i bergen,men bilen står i barndomshjemmets garasje ca 3 timer unna... trenger litt småtteri,sveise litt rust og slikt. har ikke blitt tid og mulighet...:rolleyes: nørd, sør eller østover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Er det noen hjemmeside hvor det er annonse for rallybil salg? Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by rally Er det noen hjemmeside hvor det er annonse for rallybil salg? rally.no?`Hvilken bil og klasse leter du etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 syd-østover..indre hardanger Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by rally Er det noen hjemmeside hvor det er annonse for rallybil salg? norsk-rally.com rallyinfo.no Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Robert Ja man kan ikke ha vekt.. suveren vinterbil ja, det kan jeg love deg.. genial over fjellet og,hvis hjort kommer i veien, så griller jeg dem med tusen meterene.. lol :roll: lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg