christer Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Hei alle sammen, jeg tenkte jeg skulle bytte ut min gamle girkasse med en "ny" fem trinskasse. Saken er at jeg er ikke helt sikker på om det har noe og si om jeg tar feks girkassen fra en GLE til en GL. Og er det vanskelig å bytte den ut? Ingen som vet om en manual på internett? På forhånd takk!:) Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 har du litt teknisk innsik så gjør du det på 4-5 timer med effektiv jobbing viss du ikke har gjort det før- husk å ha med deg nok forlengere og gjerne med ledd :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 hvis du har femtrinns ifra før av(m47) er det bare å smelle inn en ny femtrinnskasse,alle disse er like.. men har du en 4 trinns kasse fra før av må du ha en annen mellom aksling for å smelle inn 5 trinnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Huff da:P Har ikke så mye erfaring med å skru, så det kan bli interessant.. men er det dyrt og gi 1500,- for ei fem trinskasse? Eller er det bedre og se etter en delebil? Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by christer Huff da:P Har ikke så mye erfaring med å skru, så det kan bli interessant.. men er det dyrt og gi 1500,- for ei fem trinskasse? Eller er det bedre og se etter en delebil? Delebil er ikke dumt det, da kan du kanskje få med en sperreaksling på kjøpet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by christer Huff da:P Har ikke så mye erfaring med å skru, så det kan bli interessant.. men er det dyrt og gi 1500,- for ei fem trinskasse? Eller er det bedre og se etter en delebil? 1500 er dyrt ja, 4-500 er vel normal pris på disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 for en m47 med aksling er vel ikke 1500.- så gæli? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 denne typen girkasse burde man få for rundt 1000,- på høgger'n, har hørt flere steder og der er det den prisen, med pasende melomaksling, flere tilbyr seg også og ta ut kassa, så du kan bare hente den og dra igjen. Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Takk for all informasjon alle sammen, jeg tenker jeg kjøper girkasse denne månden eller neste. Så hvis jeg ikke finner en delebil så drar jeg til høggern. Men er litt kjedlig og stå å svare på fagspørsmål, jeg har ikke akkurat 40års erfaring med Volvo:P Men litt svin må man regne med!;) Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg