Gå til innhold

Saab 9000 2,0T

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

må selges fort som F!trenger penger..

trimmet til ca 269hk!går som bare det!byttet til 2,3T girkasse for å tåle påkjenningene!hvit/gull farge, men klarlakken har løsnet på store deler av bilen!lakkert sort nederst.Noe overflate rust!klimaanlegg,cruisecontroll(montert ny for en mnd siden!) defa warm up..fjernstyrt alarm.el vinduer.15"turbo felger med gode sommerdekk.og gode piggdekk på stålfelg.km stand 270000.jeg er den 3eieren.alle servicer fulgt til 240000km.rødt velour interiør.tre toms eksos hele veien.

1985 model.bilder kommer snart.

Feil;

Må bytte høyre drivaksel og betale årsavgift (halv) får å få bilen på veien!selges snarest for 8000kr!eller høystbydende!

tlf;94312727

bilen står i Oslo.

edit

Ny tlf.nr; 93842627!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by wicky124

trimmet til ca 269hk!går som bare det!byttet til 2,3T girkasse for å tåle påkjenningene!hvit/gull farge, men klarlakken har løsnet på store deler av bilen!lakkert sort nederst.90%rustfri!klimaanlegg,cruisecontroll(montert ny for en mnd siden!) defa warm up..fjernstyrt alarm.el vinduer.15"turbo felger med gode sommerdekk.og gode piggdekk på stålfelg.km stand 270000.jeg er den 3eieren.alle servicer fulgt til 240000km.rødt velour interiør.tre toms eksos hele veien.

Feil;

Må bytte høyre drivaksel og betale årsavgift (halv) får å få bilen på veien!selges snarest for 8000kr!eller høystbydende!

tlf;94312727

bilen står i Oslo.

Bilder?? årsmod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trimmet til ca 269hk!går som bare det!byttet til 2,3T girkasse for å tåle påkjenningene!hvit/gull farge, men klarlakken har løsnet på store deler av bilen!lakkert sort nederst.90%rustfri!klimaanlegg,cruisecontroll(montert ny for en mnd siden!) defa warm up..fjernstyrt alarm.el vinduer.15"turbo felger med gode sommerdekk.og gode piggdekk på stålfelg.km stand 270000.jeg er den 3eieren.alle servicer fulgt til 240000km.rødt velour interiør.tre toms eksos hele veien.

Feil;

tlf;94312727

bilen står i Oslo.

Bare sånn til opplysning er det lite lurt å skrive 90% rustfri, siden 10% rust på en bil som kanskje veier 1300 kg er 130 kg rust.. :)

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse felgene kan følge med mot 3500kr i tillegg.er helt fine felger.noen få små riper.og det er 4helt nye dekk på dem!

IMG_1503.jpg

hvilken boltesirkel er det på felgene, og hva er dimensjonen osv.....innpress osv?

interessert i en turboladet bil også..har en kompis som har to saab'r med turbo allerede, men har ikke penger til dette enda da jeg selv driver med et prosjekt....derfor jeg trenger felger..

EDIT: er det saab-merket på felgene??for da kan jeg nesten ikke ta dem...har VW selv!!

send gjerne mail med svar: wiggoc (alfakrøll) online.no

takk

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aeroman

hva med en 1000 lapp for felgene?bra butikk det i å med at du fikk de gratis.....

neida..tror nok ikke du får dem for en 1000lapp selv om jeg fikk dem gratis..hehe..da beholder jeg dem heller selv!

polo-1992-xtreme skrev;

hvilken boltesirkel er det på felgene, og hva er dimensjonen osv.....innpress osv?

passer nok ikke VW..dette er 4*108 felger med saab merke i ja..

HVa som er gjort med bilen?vet ikke..chip,toppen er fixa på og så videre..fikk iallefall vite det av forrige eier..kn-filter og 3toms eksos og slikt..er iallefall benket til 269 på Nordic Uhr!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider