hemulen Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 jepp, blir kjapp dialog her da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Forresten, du må få tak i så mye info du klare på den motoren din..!! Skikkeligt nyskjerrig på den ! (gjerne understellet og, hvilke fjører og dempere for eks.?) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 gjerne det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne det ut :) er litt grønn på sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by hemulen gjerne det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne det ut :) er litt grønn på sånn... Spørre faren din kanskje?? :D Hehe.. okai... greit det!! Men takk alikevel då! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 han kan nok litt mer om det.. selv om han heller ikke kan sånn utenatt :S han bare leverte bilen til et "verksted" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Ka med nogen bilder av motor rommet? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 alle bilden av bilen er tatt med en ixus V2 jeg hadde for 2 år siden. skal skaffe en ixus V5, da kan jeg ta bilder :) har foreløpig ikke bilder av interiør eller motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Venter i spenning!!:eek: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 hehe, har 3 bilder til av bilen, primera by night.. tåkelys og parkert på esso, maks råner :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Fram med dei!! "Skryte" bilder er alltids kjekt! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 jepp, vil koste 40 kroner, siden de først må sendes til en mobil med e post, så til pc! men skal gjøre det... vente litt bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Nei helsike heller da.. trenger ikkje og sløse penger for min del! *hehe* (elle e du rike kanskje?) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 det gikk ikke :S etter så mye penger brukt... får heller vente til jeg får et nytt kamera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg