MrControl Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 hva synes dere om denne felgen http://www.caprizonetuning.com/felger/dynatech/dtm10.htm på en m3 e36 cabriolet 96 mod vurderer 10x17 bak og 9x17 bak. Ikke tilfeldigvis noen som har gjort dette? eller har så store felger på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Synes Kerscher har flere fete felger.. Koster jo litt også da :D felg.bmp Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 jo de er ganske fete de, men jeg har sett flere med de felgene, og så synes jeg at de jeg viste er penere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Var for mye stæsj på de...liker de litt mer enkle. Vanlig 5-eiket felg, Borbet f.eks. Eller er jo AC Schnitzer eller OZ Racing noe av det peneste på en BMW!! (Alpina felgene duger også) Men det koster..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Hva med 9.5 x 18? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 hva slags felger er det? du måtte vel valse vanvittig mye da? jeg trenger 1-2 cm valsing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 forresten, hva er addressa til alpina felger da? fant ikke noe felger på alpina.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by MrControl hva slags felger er det? du måtte vel valse vanvittig mye da? jeg trenger 1-2 cm valsing. Work. Koster vel rundt 7-8000,- pr stk (uten dekk):eek: Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Du må valse MYE men onkel tom fikser det :) tror jeg valsa ca 2.5 cm + litt banking inni for og få plass :D Edit: bilen står vist til salgs nå.. bare 389000.. D er litt over 80000 mer en han ga for bilen når han kjøpte den av meg.. hehe :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 tja, for meg er det viktigere å ha breie felger.. åssn lå den i veien ? ikke si.. helt perfekt.. men i forhold til original. du hadde vel 17x8.5 bak originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Jeg synes den lå mye bedre på veien en orginalt.. 18 er en passe størrelse på M3. 17 ser så lite ut :D Dessuten tviler jeg på at du får så veldig mye mere kant om du går opp til 10 bredde en d jeg hadde. De felgene ble bestilt etter mål fra bilen min for å få mest mulig kant(hadde ca 1-2mm klaring til calipterene forran med 5 mm spacere). Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 du har ikke den lenger? hvor mye gav du for felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 den er solgt for lenge side.. ga ca 40k med valsing og dekk.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 nah det er mer enn jeg vil gi. De jeg referrte til kosta 28 for bare felgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Fin bil og fine biler.....tatt på Ringshaug stranda ser jeg! Husker den bilen godt, og ikke minst LYDEN! :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg