EmmaNorway Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Heisan. Jeg driver å leter etter ny bil. Da en Bmw 7er fra 1995 til 2000. Bilen bør være av den lange utgaven. Riktig bil til riktig pris= salg Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by EmmaNorway Heisan. Jeg driver å leter etter ny bil. Da en Bmw 7er fra 1995 til 2000. Bilen bør være av den lange utgaven. Riktig bil til riktig pris= salg Fins det ingen der ute? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 - 1997 - BMW 740iAL, 379 000,- - 1996 - BMW 735iAL, 319 000,- - 1995 - BMW 740iLA, 299 000,- - 1997 - BMW 740iL, 349 000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hvis du går på http://www.barumbilogbat.no og sjekker prisliste biler, de har en sølvfarget en, naboen min som driver den butikken, og han bruker kun den bilen nå, og den er dritrå og strøken å se på! Ring til gutta å hør.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by ToyotaR hvis du går på http://www.barumbilogbat.no og sjekker prisliste biler, de har en sølvfarget en, naboen min som driver den butikken, og han bruker kun den bilen nå, og den er dritrå og strøken å se på! Ring til gutta å hør.. Takker for tipset, men den er desverre ikke av den lange typen. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Tommy_erwin - 1997 - BMW 740iAL, 379 000,- - 1996 - BMW 735iAL, 319 000,- - 1995 - BMW 740iLA, 299 000,- - 1997 - BMW 740iL, 349 000,- Det er disse som står ute på nettet ja.. Ingen som vet om noen andre? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Onkel til samboeren min skal selge sin 98 740ILA... den er blå med lyst skinn og har 20" Alpina felger, pris ca 370'. Ta kontakt dersom dette er seriøst aktuelt. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Hvis kmstand (81k) stemmer på den '95en er det passe rimelig med 299k for en 740iAL... Synes allikevel at 81.000km er mistenkelig lite på en slik bil. De kjøpes som regel fordi det er milslukere av dimensjoner. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by sublime Hvis kmstand (81k) stemmer på den '95en er det passe rimelig med 299k for en 740iAL... Synes allikevel at 81.000km er mistenkelig lite på en slik bil. De kjøpes som regel fordi det er milslukere av dimensjoner. Skal i vei å se på den, når jeg får tid.. Molde er jo ikke akkurat sentralt.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Vent med å reise til Molde før du har fått bilder av den jeg kjenner til ;) Utifra bildene er den ihvertfall utrolig mye penere enn den fra Molde... både farge og alt... trust me! Sender (og legger ut) bilder når jeg får de fra selger.. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by Baldrick Vent med å reise til Molde før du har fått bilder av den jeg kjenner til ;) Utifra bildene er den ihvertfall utrolig mye penere enn den fra Molde... både farge og alt... trust me! Sender (og legger ut) bilder når jeg får de fra selger.. Det høres bra ut.. Hvis det er flere som vet om noe, er det bare å si ifra:) Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Har sendt deg mail med flere bilder, men for andre evt som skulle være interesert, her er ett par: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg