endorfun Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Høres interessant ut, hvor kan jeg få hentet dette da? OT, er det din caravelle jeg har sett ved ryen et par ganger? er iallefall lav på 18" eller noe :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Jeg har brukt noe så enkelt som white spirit på felger (og også på andre metalldeler, spesielt på MC) for å få vekk gammel skitt. White spirit inneholder fett. Dette fjerner jeg med rødsprit, og delene er rene som nye når jeg er ferdig! Husk hansker! Siter Beemer rules! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Unity er kjempebra mot bremsestøv, bruker det når vi vasker felgene rein under balansering. Det skal egentli blandes 1:10 med vann men blander du 1:5 så tar det alt:) Til annen dritt på felgene så fungerer lensitil utrolig bra, tar det meste. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Autoglym Clean Wheels tar med meste. Gnikk, gnukk med svamp og syra tar det. Spyl av med hageslangen etterpå. Gjenta behandlingen. Bruk baksiden (stålullen) på av en vaskesvamp på hardtsittende skitt. Du trenger flere svamper ettersom stålullen slites ut. Hvis du har gamle gummirester eller sånt lim som fester avbalanseringsvekter skraper du vekk først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg