BMWMTech Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Noen som har noen gode tips til hvordan man best kan fjerne gammel skitt fra felger? Sitter noe så helt inni hampestaurene fast. Noen spesielle midler som funker bedre enn andre? Alle tips mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Jeg brukte kaustisk soda på et par gamle felger jeg har.. funka som fjell det :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by KingCamel Jeg brukte kaustisk soda på et par gamle felger jeg har.. funka som fjell det :) Ble ikke matt eller.no lakken? Vurderer å rense felgene mine skikkelig når jeg legger om til vinterhjul (noe som ikke blir så alt for lenge til :rolleyes: ). Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Yepp samme her, skal shines opp også skal de lakkes :D Antrasitt, helt svart eller gull, greier bare ikke bestemme meg hehe...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by TG1 Ble ikke matt eller.no lakken? Vurderer å rense felgene mine skikkelig når jeg legger om til vinterhjul (noe som ikke blir så alt for lenge til :rolleyes: ). Ikke som jeg noe merke til.. Virka ikke som om den hadde noe spes innvirkning på den.. Ikke det at jeg kommer på å bruke det på noen dyre felger da.. Dette er felger som jeg ga 2 sideblinklys til golf mk2 for da :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Noen flere som har andre tips til rensing av felger enn det forslaget som har kommet? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Lahega har et middel som heter "syrax", som navnet sier er dette syre... ha det på i 1minutt og spyl av med vann, så er felgene som nye:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Suggen: Hvor får man kjøpt dette da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 jeg hadde masse bremsestøv på felga mine, satt som fy faen i h******** men stålull tok det helt greit :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 wheel clean fra turtlevoks fungerer faktisk veldig bra! spray på, og spyl av med høytrykk, spray på igjen, vask av med svamp. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Extreme felgvask fra Turtlewax tror jeg det er... rød flaske iallefall... Den funker som f... Tar iallefall bremsestøv osv uten problemer... Jeg ville brukt den... Ops ikke få på hud! Jeg fikk irritert hud etter at jeg sølte litt med den :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by bmw-bergen Extreme felgvask fra Turtlewax tror jeg det er... rød flaske iallefall... Den funker som f... Tar iallefall bremsestøv osv uten problemer... Jeg ville brukt den... Ops ikke få på hud! Jeg fikk irritert hud etter at jeg sølte litt med den :) Ikke få noe på samboeren heller. Jeg får irritert samboer når jeg står og vasker felgene mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by JuIius Ikke få noe på samboeren heller. Jeg får irritert samboer når jeg står og vasker felgene mine... :D hva funker om du har latt felgene stå over vinteren med bremsestøv på da? det har rusta fast og sitter som F... :( Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 vi brukte disel eller parafin når vi vaska felgene å di hadde lagt hele vinteren å de ble helt fine. bare gnikke litt med svamp :D Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Wheel cleaner fra Cartec Norge http://www.cartec.no 1L ca 75 kr billigere i 10L om dere bor i oslo kan dere kjøpe dette av meg, brukes av mange proffe bilpleie martin@vwbus.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg