BMW 325i Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Her er min første offesiele mod. Har brusha nedre del av fangeren og scoopet på taket+ at jeg har lagt på nye felger og carbonpanser. Orginalen: Modden: Vet at bakfelgen er feil, noe mer dere ser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Litt for stor netting, CF-panseret så litt rart ut.. ekstremt bra modd for å være første.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Enig med X her..for stor netting og Fibrene i karbonet er for store... (Se tutorialen min i siggen) fint å se at det kommer flere nye folk her..og det er alltid et pluss at det er en bæring som kommer;) :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by MSpeed og det er alltid et pluss at det er en bæring som kommer;) :D Synd at han bor på feil side av grensa..:) Virker som om det er for lav opacity på CF'en..Syns det er for mye rødt der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg