gsi-power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 var å hentet oss en fin E-36 i går, noe småfeil og skjønnhetsmerker er det, men skal utbedres :D Noen som har delebil/deler til denne modellen liggendes ? Ellers tar jeg imot hva som må utbedres og ordnes :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Øyelokkene har ikke samme farge som bilen? Ser i alle fall ikke sånn ut... Vet ikke helt om den vingen passet på bilen, men det er jo smak og behag. Felgene bør du kanskje skifte ut (hvis du skal beholde bilen da..;) ) Er det gjort noe med bilen som du vet om? Untatt effektanlegg..? Ellers grei denne! :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 kjøp baklamper med hvite blinkers :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Gratulerer med fin bil! Men er det bare meg eller er enten panseret ditt eller fronten skjev? Det skal vel ikke være så stor avstand mellom panser og lyktene? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 kan hende fargen er litt forskjellig, vært skade på høyre side i front, spoileren er oginal fra forhandler, og synes den passer perfekt :D Pansere kan vel justeres riktig..?! Eller kanskje kanten har fått seg en trøkk :( Effeiktanlegg er det heller ikke, orginalt :D Se nøye etter inni endestussen :D Veldig stiv, kanskej den er senka litt? :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hvordan modell er det? Ser det sitter 97 mod grill på den..? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Det er en 91 modell - Står i topic! kan hende grillen er fra 97 ja.. Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Grattis :D Henta meg en '94 316 coupè i Tyskland, har ikke angra ;) Men joda, panseret så litt "høyt" ut... En ting som irriterer vettet av meg, er sideskjørtene. Mine er kliss lik dine, med samme misfarging... Vurderer å bytte... Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Scampi Grattis :D Henta meg en '94 316 coupè i Tyskland, har ikke angra ;) Men joda, panseret så litt "høyt" ut... En ting som irriterer vettet av meg, er sideskjørtene. Mine er kliss lik dine, med samme misfarging... Vurderer å bytte... Det er ikke sideskjørter, men kanaler, og de kan ikke byttes :) Men kjøp noen skjørter og lakker dem, så festes disse på utsiden av kanalene. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Mente selvsagt kanaler :rolleyes: Men uansett..BMW i Moss bytter de gjerne, de skylder må så sinnsykt mye fra før... Men tenker på å behandle dem...fatter er grom på sånne ting ;) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by gEIRA Det er ikke sideskjørter, men kanaler, og de kan ikke byttes :) Men kjøp noen skjørter og lakker dem, så festes disse på utsiden av kanalene. Huff. Ekstra vekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Synes fronten ser skjev ut på venstre side foran jeg, panseret flukter jo fint med skjermen, men det er stor glippe fra panser ned til lykt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Scampi Grattis :D Henta meg en '94 316 coupè i Tyskland, har ikke angra ;) Men joda, panseret så litt "høyt" ut... En ting som irriterer vettet av meg, er sideskjørtene. Mine er kliss lik dine, med samme misfarging... Vurderer å bytte... takker.....Er nok kanaler ja, men så går det i ett med framskjermene i front da.. Fronten skal ikke være skjev, legger til et par bilder ang fronten :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Du ser en del skader som småbulker/riper og sprekker i frontfanger, den er meget pen innvendig og motor/gir fungerer bra, synes ikke det er så værst drag i den heller, fikk jo prøvd den på hjemturen Åndalsnes --> Trondheim :D Bilen kostet oss ikke mere enn 26.000kr så man skal ikke klage :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 syns det så ut som åndalsnes skjønner du;) var å henta meg min 320 i molde jeg..har samme vingen som deg ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg